آلو بخارا و صفرا موجب دعوای مادر شوهری با عروسش شد

از آلو بخارا و صفرا بیشتر برای مصرف استفاده می شود ممکن است مستقیماً به عنوان میوه مصرف شود یا گاهی در تهیه غذاهای دیگر استفاده شود.

می توان از آن در سالاد میوه استفاده کرد. گاهی اوقات از میوه های خشک برای فواید دارویی استفاده می شود.

مصرف زیاد آلو بخارا می تواند عوارض خاصی را به همراه داشته باشد.

آنها حاوی اسید اگزالیک هستند که به دلیل مصرف زیاد آلو بخارا و مصرف کم آب می تواند در مجاری ادراری متبلور شده و سنگ تشکیل دهد. مصرف بیش از حد ممکن است با داروها تداخل داشته باشد.

آلو

آلو بخارا در غرب آسیا و در کوه های مجاور دریای خزر سرچشمه گرفته است. توسط استعمارگران اروپایی و مبلغان اسپانیایی به آمریکای شمالی منتقل شد.

امروزه در چین، ایالات متحده آمریکا، صربستان، رومانی، شیلی، آلمان، فرانسه، اسپانیا، ترکیه و غیره کشت می‌شود و چین بیشترین سهم را در کشت در سراسر جهان دارد.

برخی از کشت ها در ایالت های تپه ای هند انجام می شود. آلو یا آلو بخارا معمولاً نیاز به ساعت های طولانی خنک شدن دارند. بین 300 تا 1000 ساعت سرما است.

تابستان های گرم و زمستان های خنک برای کشت آلو بخارا مناسب است.

آلو می تواند در خاک های مختلف رشد کند. خاک لومی شنی با سیستم زهکشی خوب و عاری از محلول های شور و قلیایی باید برای بهترین کشت آلو انتخاب شود. آلو بخارا به خوبی در حالت خنثی تلاش می کندخاک با محدوده pH 5.0 تا 6.5 است.

 سوربیتول یک ملین طبیعی است که به روده بزرگ برای جذب آب و تحریک حرکت روده کمک می کند و در نتیجه را از بین می برد ایزاتین ممکن است به تنظیم عملکرد دستگاه گوارش کمک کند.

آلو یا آلو بخارا برای پیشگیری از سرطان به ویژه سرطان سینه، دستگاه گوارش و مجاری تنفسی مفید است.