الیاف مصنوعی مشهد حس بازی کودکان را ترغیب می کند

همیشه الیاف مصنوعی مشهد نایلون و  به عنوان یک تک رشته پیوسته صاف از مقطع جامد اکسترود می شوند مانند پنبه و پشم دارای الیاف با طول محدود (منگنه) و خطوط سطحی نامنظم هستند که دارای حفره هستند.

 سطح ناهموار به به دام انداختن ذرات ریز کمک می کند. کاملاً جامد نیستند، تراکم پذیرتر هستند.

تک رشته ها را می توان مستقیماً در پارچه بافته و بافته کرد. بدیهی است که قطر رشته و الگوی بافت تأثیر زیادی بر ویژگی های فیلتراسیون پارچه دارد.

 به طور کلی، چنین پارچه ای برای فیلتر کردن مواد جامد درشت یا فیبری بهتر است. باعث ترشح خوب کیک می شود و ممکن است به راحتی کور شود، اما به راحتی تمیز می شود.

نخ های چند رشته ای با پیچاندن دو یا چند رشته به یکدیگر تولید می شوند و نخی با استحکام کششی بالا تولید می کنند. درجه پیچش، که ممکن است از 2 تا 15 چرخش کامل در 2.5 سانتی متر باشد، بر میزان ماندگاری تأثیر می گذارد.

الیاف

بنابراین، با افزایش درجه پیچش، توانایی به دام انداختن ریزه ها کاهش می یابد. نخ‌های کم‌پیچ، ریزدانه‌ها را بهتر به دام می‌اندازند تا جایی که ذرات ریز بین رشته‌های نخ و همچنین در فضاهای بین رشته‌های نخ در بافت گیر کند.

در تجارت نساجی، عبارت “بسته بندی” وضعیتی را توصیف می کند که در آن رشته های منفرد نخ توسط مواد جامد محبوس شده در بین رشته های خود چنان متورم شده اند که فضاهای بین نخ تقریباً بسته شده است.

البته زمانی که فضاهای باز بافت تقریباً توسط ذرات مسدود شده باشد، فیلتراسیون در هر بافتی می تواند تا حد زیادی با مشکل مواجه شود. کاربران پارچه فیلتر از تمام پارچه هایی صحبت می کنند.

که تخلخل خود را به صورت بسته بندی شده از دست داده اند، اما تمایزی که به تازگی توضیح داده شد قابل توجه است اگر تلاشی برای بهبود عملکرد در نظر گرفته شود، چه با تمیز کردن پارچه موجود یا جایگزینی آن با نخ یا بافت متفاوت.

ساخت و ساز. آنچه که قبلا توضیح داده شد مانع از بافته شدن نخ های چند رشته ای برای ایجاد پارچه ای صاف نمی شود، بنابراین تخلیه کیک و تمیز کردن آن نسبتاً آسان می شود.