ایمنی بیشتر منازل با پکیج

رادیاتورها وسایل مبادله حرارتی هستند و یکی از قدیمی ترین و موثرترین روش های گرمایش ساختمان هستند. به طور معمول، آنها از پانل های فلزی توخالی تشکیل شده اند که آب گرم از طریق آنها پمپ می شود.

پره‌های کنوکتور ممکن است به پانل‌ها جوش داده شوند تا سطح مؤثر آن‌ها افزایش یابد و هوای بیشتری با فلز تماس پیدا کند.

طبق استانداردهای بریتانیا، پکیج دیواری ایرانی باید روی دیوارهای خارجی، تا جایی که امکان دارد زیر پنجره ها قرار گیرند. این به این دلیل است که نصب بر روی دیوارهای خارجی آسان تر است و این قسمت ها معمولا سردترین قسمت های یک اتاق هستند.

رادیاتورها از گرمای آب داغ یا گاهی بخار برای گرم کردن هوای اطراف استفاده می کنند. مزیت استفاده از بخار این است که می تواند بدون نیاز به پمپ، تحت فشار خود از لوله ها عبور کند.

این برای ساختمان های بزرگ و بلند مفید است، با این حال، بخار به دلیل دمای بالاتری که سیستم های بخار در آن کار می کنند، کارایی کمتری دارد.

چکش آبی صدای کوبشی است که توسط لوله های بخار و پکیج دیواری ایران رادیاتور ایجاد می شود. این به دلیل متراکم شدن مقداری از بخار به آب در یک بخش افقی لوله‌کشی بخار و فشار دادن آب با سرعت بالا به داخل یک اتصالات لوله است.

پانل به ظروف فلزی بلندی اشاره دارد که به موازات دیوار قرار دارند. هرچه پانل طولانی تر باشد، سطح ساطع کننده گرما بزرگتر است، بنابراین رادیاتورهای بزرگتر گرمای بیشتری منتشر می کنند.

یک پکیج دیواری بوش دو پانل گرمای بیشتری نسبت به یک رادیاتور تک پانلی با همان طول منتشر می کند. رادیاتورهای ستونی از ستون های لوله ای فولادی تشکیل شده اند که به قطعات انتهایی در بالا و پایین جوش داده شده اند.

رادیاتورهای ستونی می توانند عمقی از تک تا چهار ستون داشته باشند. رادیاتورهای ستونی به دلیل ظاهر سنتی‌تر خود محبوب هستند.

پکیج دیواری فن دار دارای یک ساطع کننده گرمای داخلی کارآمد در یک محفظه فولادی مقاوم برای اطمینان از ایمنی و پنهان کردن لوله‌ها و شیرها است.

این نوع رادیاتور اغلب در مکان هایی یافت می شود که نگرانی های ایمنی مهم است، مانند بیمارستان ها، مهدکودک ها، مدارس، خانه های مراقبت و غیره. آنها گوشه های تیز ندارند و دمای سطح پایین و قابل لمس را حفظ می کنند و در عین حال گرمای مورد نیاز را ارائه می دهند.

  • منابع:
  1. Radiator
  • تبلیغات:
  1. چگونه در ایتالیا امید به زندگی را توانستند افزایش دهند!
  2. رویت اژدهایی که درون اقیانوس آرام زندگی می کند!
  3. چرم که می تواند گوسفند را زنده کند
  4. آیا می دانستید اولین شعر نیما با نام برنج شمال سروده شد!