برنامه تغذیه دانش آموزان با پاستا

مدارس در برنامه های غذایی مدارس ملی وزارت کشاورزی ایالات متحده باید از سال تحصیلی امسال فقط محصولات غنی از غلات کامل ارائه دهند. برای واجد شرایط بودن به عنوان غنی از غلات کامل، همه غلات و نان در برنامه های وعده غذایی مدرسه باید حداقل 50 درصد غلات کامل و/یا آرد داشته باشند و بقیه غلات غنی شده باشند.

در حال حاضر، این الزام همیشه در مورد ماکارونی صدق نمی کند. در 20 مه U.S.D.A. گفت: مدارسی که چالش های مهمی در ارائه پاستاهای غنی از غلات کامل دارند، ممکن است تا دو سال دیگر به ارائه محصولات ماکارونی غنی شده سنتی ادامه دهند.

U.S.D.A. به مشکلات ماکارونی اشاره کرد. برخی از محصولات غنی از غلات کامل هنگامی که به مقدار زیاد برای کافه تریاهای مدارس تولید می شدند، کنار هم نمی مانند. لازانیا و رشته فرنگی به راحتی در حین آماده سازی تجزیه می شوند و استفاده از آنها در عملیات پخت و پز در مقیاس بزرگ دشوار است.

خانم هریمن گفت تجهیزات مشکل است. برخی مدارس اجاق گرمکن دارند اما اجاق گاز ندارند. پرسنل آن مدارس می گویند پاستا پس از پخته شدن خراب می شود و سپس به مدت دو یا سه ساعت در فر گرم می شود.

خانم هریمن افزود، الزامات جدید همچنین می گوید که هر دانش آموز باید مقدار مشخصی گوشت و مقدار مشخصی پاستا در هر وعده غذایی ماکارونی داشته باشد.

پیش از این، یک دانش آموز ممکن بود کمی بیشتر سس گوشت دریافت کند در حالی که دانش آموز دیگر ممکن بود کمی بیشتر ماکارونی دریافت کند.

او در مورد پرسنل سرویس غذای مدرسه گفت: «اکنون آنها باید برای اطمینان از اینکه همه یک وعده غذایی متعادل دریافت می کنند، پاسخگو باشند.

خانم هریمن گفت برای این موضوع، مدارس دولتی در بوستون آثار روتینی بهتر از اسپاگتی پیدا کرده اند. سرو رشته های بلند اسپاگتی در مقادیر دقیق دشوارتر است.

الیزابت آرنت، پژوهشگر آردنت میلز، دنور، گفت که چندین مسئله در پاستا با غلات کامل باید مورد توجه قرار گیرد.

او گفت: افزودن آرد غلات کامل به پاستا بر جذب و اختلاط پاستا ایتالیایی ساده تأثیر می‌گذارد، که باید برای بهینه‌سازی کیفیت محصول نهایی تنظیم شود.

خمیر ماکارونی باید همچنان توانایی حفظ یکپارچگی خود را در هنگام ورقه شدن یا اکسترود شدن برای تشکیل شکل داشته باشد.

پاستاهایی که با غلات کامل تهیه می‌شوند معمولاً به زمان پخت کوتاه‌تری نیاز دارند و اگر بیش از حد پخته شوند، بیشتر مستعد شکستن یا بافت نرم هستند.

او گفت که پاستا چیکن آلفردو پخته شده باید دارای بافت آل دنته باشد و در طول زمان خوب بماند، که در بخش هایی مانند سرویس غذای مدرسه چالش برانگیز بوده است.

دکتر آرندت گفت: ما این امتیاز را داشتیم که مستقیماً با شرکت‌های خدمات غذایی مدارس کار کنیم تا به این مسائل رسیدگی کنیم و از اینکه محصولات جدیدی به زودی به بازار می‌آیند، هیجان‌زده هستیم.

خانم هریمن گفت که در نشست سالانه انجمن تغذیه مدرسه در ژوئیه در بوستون دلایلی برای خوش بینی دید. ویندزور فودز نودل لازانیا غلات کامل را به نمایش گذاشت.

او گفت که پاستا با سس قارچ Barilla و Dakota Growers هر دو محلول های غنی از غلات کامل برای پاستا داشتند.

ماکارونی Dakota Growers, St. Louis Park, Minn.، اخیراً با مؤسسه محصولات کشاورزی شمالی، دانشگاه ایالتی داکوتای شمالی و بنیاد غلات برای سلامتی همکاری کرده است.

این شراکت منجر به تولید پاستا فتوچینی پستو در کل خیلی بهتر شد که 51 درصد از غلات کامل غنی شده است. این پاستا که از گندم دوروم تهیه شده است، در رنگ های روتینی، پنه ریگاته، آرنجی و اسپاگتی موجود است.

  • منابع:
  1. ‘Pasta is a special issue’
  • تبلیغات:
  1. آشنایی با چند نوشیدنی که برای صبح زود مناسب است!
  2. تولید روشویی با ضایعات پلاستیکی!
  3. آیا با مصرف یک گرم پودر هسته خرما از طریق دماغ می توان آینده را دید؟!
  4. انبار کولر که در آتش سوزی سالم ماند!