تصاویری از حیات وحش که ببری از گرسنگی روکش کابینت می خورد

همه آنها از تخته نئوپان با روکش ملامینه ساخته شده بودند و برخی از آنها به اندازه کافی خوب بودند که بهترین خریدها باشند.
علاوه بر کمدهای پایه استاندارد که پایه و اساس اکثر آشپزخانه ها را تشکیل می دهند، می توانید روکش کابینت، یونیت های کشو و کابینت های گوشه را نیز در نظر بگیرید.

کابینت های دیواری آشپزخانه به استفاده بهینه از فضای آشپزخانه شما کمک می کند. آنها معمولاً یک یا دو عرض دارند و دارای یک یا دو در هستند.

واحدهای دو درب معمولاً 90 یا 100 سانتی متر عرض دارند و واحدهای تک در بین 30 تا 60 سانتی متر هستند. برای جذاب‌ترین و متعادل‌ترین طراحی آشپزخانه از نظر بصری، بهتر است اطمینان حاصل کنید که واحدهای دیواری با واحدهای کف زیرین هماهنگ هستند.

بیشتر آنها دارای ارتفاع استاندارد 72 سانتی متر هستند، مانند واحدهای کف، اما می توانید بلندترهایی را که مستقیماً تا سقف می روند، تهیه کنید.

به آنچه نیاز دارید و می توانید به آن برسید فکر کنید. اگر رسیدن به هر چیزی در قفسه بالایی مشکل باشد، داشتن یک کابینت بسیار بالا فایده ای ندارد.

اگر فضا کم است، راه حل های ذخیره سازی مانند قفسه های کششی و ریل ها می توانند کمک کنند. در راهنمای برنامه ریزی آشپزخانه ما در مورد ذخیره سازی آشپزخانه اطلاعات بیشتری کسب کنید.

در نظر بگیرید که آیا می خواهید قرنیز (قطعه های تزئینی در بالای کابینت های دیواری) داشته باشید. آنها ضروری نیستند و هزینه اضافی دارند، اما می توانند ظاهری کامل به واحدها ببخشند.

همچنین می توانید نورهای پایین یا نوارهای LED را در زیر واحدهای دیوار آشپزخانه خود اضافه کنید تا فضای کاری خود را روشن کنید.

  • منابع:
    1. Kitchen ideas: kitchen design, colour and island inspiration