تولید و فروش پروفیل آلومینیوم شیاردار

تولید انواع پروفیل های آلومینیوم شیاردار در کشور ما در سال های اخیر بسیار گسترده شده است. برای اطلاع از اخبار فروش و قیمت ها می توانید مجموعه ی ما را دنبال کنید.
آلومینیوم در دسته ی فلزات غیر آهنی قرار دارد اما با این وجود می توان گفت که بعد از آهن کاربردی تربن فلز در عرصه صنعت می باشد. ویژگی مهم فلز های آهنی سبک تر بودن آن ها نسبت به فلزات آهنی و انواع آلیاژ های مختلف آن ها است. از محصولات مهم فلز آلومینیوم می توان به دسته ی پروفیل ها اشاره کرد. ساخت پروفیل های آلومینیوم چند روش متفاوت دارد اما روشی که اغلب از آن استفاده می شود و می توان گفت پر کاربرد ترین روش است، روش تولید پروفیل ها طی فرآیند اکستروژن می باشد. در فرآیند ساخت پروفیل های آلومینیوم با توجه به کاربردی که دارند از آلیاژ های مختلف آلومینیوم استفاده می شود.

تولید پروفیل آلومینیوم

تولید پروفیل شیاردار

پروفیل های آلومینیوم دارای طرح، رنگ وسایز های مختلفی هستند که در روند قالب گیری طی فرآیند اکستروژن انواع آن ها ایجاد می شوند. پروفیل ها به طور عمده در ساختمان سازی ها، تجهیزات و تأسیسات، صنایع درب و پنجره سازی و حمل و نقل کاربرد دارند. خریداران این پرفیل ها حتی می توانند محولات مورد نیاز خود را به راحتی از طریق سایت های معتبر فروش محصولات آلومینیومی انجام دهند.
منبع: آهن و آلومینویم