خرید پروفیل آلومینیوم لورنزو تبریز

به عنوان یک خریدا یا فروشنده پروفیل آلومینیوم درباره برند لورنزو چه اطلاعاتی دارید؟ نمایندگی فروش آن تبریز، قیمت خرید و عرضه به شهرهای مختلف ایران را چگونه تعیین می کند؟
در ایران پروفیل آلومنیوم با انواع برندهای ایرانی و خارجی عرضه می شود در این میان پروفیل آلومینیوم لورنزو به عنوان شناخته شده ترین برند خارجی فروش نسبتاً بالایی نسبت به دیگر برندها دارد.
علت این امر را باید در کیفیت و تنوع در طرح این پروفیل ها جستجو کرد اما آیا می دانید این پروفیل ها تولید چه کشوری می باشند؟

درباره پروفیل آلومینیوم برند لورنزو

لورنزو یک شرکت فعال در زمینه تولید اکستروژن و پروفیل آلومینیوم در کشور رومانی می باشد که بیش از سی سال سابقه فعالیت در این زمینه دارد اما این برند تنها محدود به کشور رومانی نیست و در کشورهای دیگر مانند ترکیه نیز پروفیل هایی با این نام تولید و عرضه می شوند.
پروفیل برند لورنزو موجود در بازار معمولاً وارداتی از کشور ترکیه می باشد و نمایندگی فروش آن در شهر تبریز قرار دارد و باکیفیت ترین پروفیل های بازار را جهت فروش به صورت عمده و جزئی ارائه می کند.
همانگونه که می دانید پروفیل ها با استفاده از روش اکستروژن و تغییر شکل بیلت های آلومینیومی در قالب های اکستروژنی تولید می شوند. انواع پروفیل برای تولید درب و پنجره های دو و سه جداره مورد استفاده قرار می گیرند.
البته کاربرد پروفیل تنها محدود به تولید درب و پنجره نمی شود بلکه در صنایعی مانند کشاورزی، خودروسازی و تولید انواع وسایل الکترونیکی نیز به کار می روند اما عمده مصرف آنها در تولید پنجره می باشد.

پروفیل های آلومینیومی به انواع مختلفی مانند پروفیل ترمال بریک و پروفیل اختصاصی یا پروفیل صنعتی و شیاردار تقسیم بندی می شوند که هر کدام با توجه به نوع ویژگی های تولیدی برای بکارگیری در صنعت و ساخت و سازهای بخصوصی مورد استفاده قرار می گیرند.
نمایندگی پروفیل لورنزو در تبریز معمولاً تمامی انواع تولیدات این برند را با تنوع بسیار زیاد و کیفیت مناسب ارائه می کند، قیمت خرید پروفیل آلومینیوم تنها از طریق نمایندگی آن اعلام می شود و جهت استعلام باید با دفاتر فروش نمایندگی ها در تماس باشید.
منبع: آهن و آلومینویم