خواب خود را با خوردن قهوه تنظیم کنید

برای به دست آوردن بیشترین فواید از مصرف قهوه خود، نکات زیر را برای نوشیدن قهوه در نظر بگیرید:

قهوه را در اوایل روز مصرف کنید

از مصرف طرز تهیه کیک ساده وانیلی در قابلمه برای تقویت جلسات مطالعه آخر شب خودداری کنید و در عوض از آن برای سوخت صبحگاهی خود استفاده کنید. قبل از اولین کلاس روزانه خود از کافه بار دانشگاه خود دیدن کنید تا انرژی و تمرکز خود را افزایش دهید.

از آنجایی که نوشیدن قهوه در اواخر روز می تواند الگوی خواب را مختل کند، باید از نوشیدن آن در اواخر بعد از ظهر و عصر خودداری کنید.

بدن می تواند چهار تا شش ساعت طول بکشد تا نیمی از کافئین مصرفی شما را متابولیزه کند، بنابراین حتی نوشیدن آن با شام یا برای افزایش انرژی در اواخر بعد از ظهر می تواند برنامه خواب شما را مختل کند و شما را در شب بیدار نگه دارد.

شومیز یقه کراواتی و مطالعه می توانند ترکیبی عالی باشند، اما استفاده از کافئین برای بیدار ماندن تا دیروقت مطالعه می تواند بر عملکرد تحصیلی شما تأثیر منفی بگذارد.

کم خوابی احتمالاً صبح روز بعد شما را فرا خواهد گرفت و از دست دادن خواب می تواند توانایی شما را برای عملکرد خوب در امتحانات، تکمیل تکالیف و حفظ اطلاعات کاهش دهد.

در حالی که جلسات مطالعه آخر شب ممکن است وسوسه انگیز باشد، اگر صبح ها قهوه برای لاغری شکم و پهلو بنوشید و در طول روز مطالعه کنید تا بتوانید در شب به اندازه کافی بخوابید، نتایج بهتری به دست خواهید آورد.
خواب برای سلامتی مهم است، بنابراین مهم است که مطمئن شوید مصرف قهوه از سطح انرژی در طول روز پشتیبانی می کند بدون اینکه خواب شما مختل شود.

مصرف قهوه را به مهم ترین وظایف خود محدود کنید
از نوشیدن قهوه به طور معمول خودداری کنید زیرا این می تواند تحمل کافئین شما را افزایش داده و اثرات مثبت آن را در طول زمان کاهش دهد. سعی کنید قبل از مهم ترین کارهای روزانه خود اندازه لباس بافتنی نوزاد بنوشید.

به عنوان مثال، اگر در وسط صبح یک کلاس طولانی دارید، قبل از ورود به اتاق سخنرانی یک فنجان قهوه بنوشید تا هوشیاری خود را افزایش دهید.

اگر نیاز به نوشتن مقاله در روز شنبه دارید، صبح از کافه بار دانشگاه خود یک فنجان قهوه بگیرید و از آن برای تقویت تمرکز و مهارت های نوشتاری خلاق خود استفاده کنید.

به جای اینکه هر روز را ناخودآگاه با چندین فنجان قهوه پر کنید، سعی کنید به هر فنجان هدف خاصی بدهید و مصرف قهوه خود را به کارهایی محدود کنید که به بهترین تمرکز و انرژی شما نیاز دارند. این به شما امکان می دهد بیشترین سود را از قهوه خود ببرید.

  • منابع:
  1. HOW COFFEE IMPACTS STUDENT PERFORMANCE
  • تبلیغات:
  1. ماده معدنی سنگ قیمتی
  2. گزارشی درباره کت
  3. نماد کت سفید را بدانید
  4. تکنیک های انتخاب مبل و صندلی