شخصیت شناسی شما از روی انتخاب ظروف پلاستیکی و بطری پلاستیکی انجام می شود

در آزمایش‌های خود، محققان روش‌هایی را تقلید کردند که بسیاری از مردم معمولاً از بطری‌های نوشیدنی پلاستیکی استفاده می‌کنند. مردم اغلب آبی می نوشند که برای چندین ساعت در بطری پلاستیکی نگهداری شده است.

محققان آب معمولی شیر را در هر دو بطری نوشیدنی نو و استفاده شده به مدت 24 ساعت، هم قبل و هم بعد از شستشوی ماشینی، و همچنین بعد از قرار گرفتن بطری ها در ماشین ظرفشویی و شستشوی کامل در آب لوله کشی، گذاشتند.

بیشترین موادی که پس از شستشوی ماشینی آزاد می شود، مواد صابون از سطح است. بیشتر مواد شیمیایی که از جدیدترین وسایل پلاستیکی اشپزخانه می آیند پس از شستشوی ماشینی و شستشوی اضافی باقی می مانند.

سمی ترین موادی که ما شناسایی کردیم در واقع پس از ورود بطری به داخل بطری آمده است. ماشین ظرفشویی احتمالاً به این دلیل که شستشو باعث فرسودگی پلاستیک می شود و در نتیجه شسته شدن را افزایش می دهد.”

در بطری های جدید قابل استفاده مجدد، نزدیک به 500 ماده مختلف تولیدی ظروف پلاستیکی پس از یک شستشوی اضافی در آب باقی می ماند. بیش از 100 مورد از این مواد از خود پلاستیک به دست آمد.

او تاکید می کند که آنها هنوز به این نتیجه نرسیده اند که آیا آب موجود در بطری ها برای سلامتی مضر است یا خیر، زیرا آنها در حال حاضر تنها تخمینی از غلظت این مواد دارند و ارزیابی های سم شناسی هنوز تکمیل نشده است.

فقط به این دلیل که این مواد در آب هستند، به این معنی نیست که ظرف یکبار مصرف میوه است و بر ما انسان ها تأثیر می گذارد. اما مشکل اینجاست که ما نمی دانیم. و در اصل، نوشیدن باقی مانده صابون یا سایر مواد شیمیایی چندان عالی نیست.»

از این به بعد از بطری شیشه ای استفاده خواهم کرد.

  • منابع:
    1. Reusable plastic bottles release hundreds of chemicals, study finds
  • تبلیغات:
    1. مردی با مبل حصیری صندلی ماشین نصب کرد
    2. ذرت جایگزین برنج کنید
    3. مردی چسب پودری ساختمان را مصرف می کند
    4. مردی با رژ لب رنگ اتاق را قرمز کرد