صابون گیاهی زردچوبه علاج زردی پوست را کاهش می دهد

همین طور که می دانید صابون گیاهی زردچوبه علاج  می تواند ترشح بیش از اندازه چربی را برای پوست های چرب کنترل کند.

این یک توصیه عقل سلیم است سورفکتانت‌های موجود در صابون میکروب‌ها را از پوست جدا می‌کنند و آب آن‌ها را می‌شوید.

صابون ارزان و در همه جا موجود است. این یک محصول مصرفی است که در هر خانواده در سراسر کشور یافت می شود.

با این حال تعداد کمی از مردم تاریخ طولانی و کثیف ساخت صابون را می دانند، محصولی که همه ما برای تمیز کردن پوست خود به آن تکیه می کنیم.

من یک مورخ هستم که در بسیاری از تحقیقاتم بر فرهنگ مادی تمرکز می کنم. وقتی شروع کردم به کندوکاو در مورد آنچه در گذشته در مورد استفاده از صابون شناخته شده بود، از کشف منشأ نامرتب آن شگفت زده شدم.

از چربی حیوانی گرفته تا قطران زغال سنگ، آنچه وارد می شود بسیار کثیف است SeM/Universal Images Group از طریق Getty Images است.

صابون

بین النهرینان باستان برای اولین بار نوعی صابون را با پختن اسیدهای چرب مانند چربی حاصل از ذبح گاو، گوسفند یا بز همراه با آب و یک ماده قلیایی مانند لیمو ، ماده سوزاننده ای که از خاکستر چوب بدست می آید.

تولید کردند. نتیجه یک گوپ چرب و بدبو بود که خاک را از بین می برد.

اشاره اولیه از صابون در کتاب محقق رومی پلینی بزرگتر به نام « Naturelis Historia » متعلق به سال 77 پس از میلاد آمده است. او صابون را به عنوان یک پوماد ساخته شده از پیه که معمولاً از چربی گوشت گاو به دست می‌آید.

و خاکستری توصیف می‌کند که گول‌ها، به‌ویژه مردان، آن را به آن‌ها می‌زدند.

مردم باستان از این صابون‌های اولیه برای تمیز کردن الیاف پشم یا پنبه قبل از بافتن آنها در پارچه استفاده می‌کردند تا برای بهداشت انسانحتی یونانی ها و رومی ها که پیشگام آب روان و حمام های عمومی بودند.

از صابون برای تمیز کردن بدن خود استفاده نمی کردند در عوض، مردان و زنان خود را در حمام آب غوطه ور می کردند و سپس بدن خود را با روغن زیتون معطر آغشته می کردند.

آنها از یک خراش دهنده فلز یا نی به نام استریجیل برای پاک کردن روغن یا لکه های باقی مانده استفاده می کردند.

در قرون وسطی، صابون‌های جدید مبتنی بر روغن نباتی، که به دلیل ملایمت و خلوصشان مورد استقبال قرار می‌گرفتند و بوی خوبی داشتند، به عنوان اقلام لوکس در میان ممتازترین طبقات اروپا مورد استفاده قرار گرفتند.

اولین آنها، صابون حلب، صابون سبز رنگ بر پایه روغن زیتون که با روغن لورل معطر آغشته شده است، در سوریه تولید شد و توسط صلیبیون و بازرگانان مسیحی به اروپا آورده شد.