عاقبت دلنشین تولید کننده های وسایل پلاستیکی اشپزخانه به همراه بطری پلاستیکی

پرکننده‌های بطری معمولاً با اهرم یا دکمه‌ای کار می‌کنند که استفاده از آن‌ها را برای دانش‌آموزان در هر سنی بی‌خطر می‌کند.

ما معمولا پرکننده های بطری آب از جنس استنلس استیل را به عنوان بادوام ترین و عملی ترین انتخاب برای محیط های مدرسه توصیه می کنیم. بطری پلاستیکی تمیز کردن آسان، ماندگاری و نسبتاً مقاوم در برابر خرابکاری است.

همچنین تضمین می‌کند که محصول علی‌رغم استفاده زیاد در مناطق با ارتفاع بالا دوام خوبی داشته باشد، که به شما ارزش پولی می‌دهد و اثرات زیست‌محیطی نصب ایستگاه را در وهله اول کاهش می‌دهد.

در نهایت، پجدیدترین وسایل پلاستیکی اشپزخانه مقرون به صرفه هستند، با واحدهای کوچکتر کمتر از 150 پوند به فروش می رسند، و نصب آنها ساده است.

همه اینها به این معنی است که می توانید دانش آموزان و کارکنان خود را زودتر تشویق کنید تا تولیدی ظروف پلاستیکی را انجام دهند و به سرعت شروع به کاهش حجم زباله های بطری کنید که در مدرسه شما اتفاق می افتد.

از دیگر مزایای قرار دادن ایستگاه های پر کردن بطری در مدارس
همه چیز در مورد نجات جهان نیست، اگرچه به عنوان انگیزه ای برای نصب پرکننده ظرف یکبار مصرف میوه در مؤسسه آموزشی شما، این یک انگیزه بسیار خوب است.

جدای از آن، برای اطمینان از اینکه مردمک چشم شما به خوبی هیدراته می‌شوند، چاره‌ای وجود دارد. مطالعات روی شناخت و هیدراتاسیون کودک نشان داده است که دانش‌آموزان وقتی به خوبی آبیاری می‌شوند از نظر تحصیلی بهتر عمل می‌کنند، و دستورالعمل‌های اداره آموزش غذای مدرسه در انگلستان وظیفه تامین آب آشامیدنی تمیز و در دسترس را در سرتاسر مؤسسه می‌گذارد.

  • منابع:
  1. Bottle fillers for schools: how you can reduce plastic bottle waste
  • تبلیغات:
  1. کشمش سبز را با ماست مصرف کنید
  2. کنسانتره میوه درمان ریزش مو
  3. با این روش ها می توانید به یک آدم موفق در زندگی تبدیل شوید
  4. مردی با دیدن شیلنگ سکته کرد