فلفل دلمه ای لوکس آشپزخانه هایتان را زیبا می کند

همیشه فلفل دلمه ای لوکس میوه یک گیاه گلدار از خانواده گیاه شناسی Solanaceae است آنها به شکل مربع های گردی هستند که از سه یا چهار لوب تشکیل شده اند و بیشتر توخالی هستند.

با جفت پیازی در داخل همراه با تعداد زیادی دانه های کوچک، مسطح و سفید در حالی که فلفل دلمه ای معمولاً در پخت و پز به عنوان سبزیجات در نظر گرفته می شود، فلفل دلمه ای از نظر فنی میوه است، زیرا بخشی از گیاه است .

که حاوی دانه های آن است. آنها این ویژگی را با سایر میوه هایی که به عنوان سبزیجات مورد استفاده قرار می گیرند، مانند گوجه فرنگی، کدو سبز، خیار و لوبیای رشته ای دارند.

در حالی که فلفل دلمه‌ای  همان گونه است، Capsicum annuum، مانند فلفل‌های تند مانند فلفل دلمه‌ای، سرانو و فلفل کاین، هیچ‌گونه گرما یا تندی ندارند. این به دلیل یک ناهنجاری ژنتیکی است.

فلفل

بیشتر فلفل‌های سرده فلفل دلمه‌ای ترکیبی به نام کپسایسین تولید می‌کنند که باعث ایجاد حس گرما و تندی مرتبط با چیلی داغ می‌شود. فلفل دلمه ای لوکس این ترکیب را تولید نمی کند، بنابراین طعم تند ندارد.

پخت و پز با فلفل دلمه ای با برداشتن جفت و دانه ها شروع می شود این کار با برش دادن قسمت بالایی و سپس جدا کردن جفت و دانه ها با یک چاقوی تیز انجام می شود.

سپس فلفل را می توان به صورت نواری برش داد، حلقه ای برش داد، خرد کرد، مکعبی کرد یا به طور کامل استفاده کرد، مانند زمانی که فلفل شکم پر می شود.

فلفل دلمه ای که به نام فلفل دلمه ای یا فلفل دلمه ای نیز شناخته می شود را می توان به صورت خام مانند سالاد، روی ساندویچ و در بشقاب های خام و همچنین به روش های مختلف مانند برشته کردن، تفت دادن، کباب کردن و پختن پخته کرد.

همچنین می توان آنها را پوره کرد و برای تهیه سس و کولیس استفاده کرد. فلفل دلمه ای اغلب با پیاز ترکیب می شود، مانند غذای سنتی سوسیس و فلفل ایتالیایی و در فاهیتای کلاسیک Tex-Mex. آنها همچنین با پیاز و کرفس ترکیب می شوند.

تا “تثلیث مقدس” غذاهای Cajun و Creole را تشکیل دهند، مخلوطی که پایه طعم بی شمار سس، سوپ، آبگوشت، آبگوشت، خورش و سایر غذاها را تشکیل می دهد.