محصول غذایی مراقبتی به نام رب انار

ممکن است در مراقبت از مو کمک کند
با مواد معدنی متنوع و ترکیبات آلی قدرتمند، استفاده منظم از ملاس انار می تواند سلامت مو را با افزایش استحکام فولیکول ها بهبود بخشد و درعین حال براقیت و درخشندگی موهای شما را افزایش دهد.

می تواند به هضم غذا کمک کند
برخی از ویتامین‌های خانواده B که در غلظت‌های بالا در لباس بلوچی یافت می‌شوند، برای افزایش عملکرد ماهیچه‌ها و کارایی سیستم عصبی عالی هستند، که می‌توانند به حرکت پریستالتیک و هضم غذا، تسکین مشکلات یبوست، نفخ و گرفتگی کمک کنند.

ممکن است پتانسیل ضد سرطانی داشته باشد
آرزو آکپینار-باییزیت، تولای اوزجان و لطفیه ییلماز-ارسان، تیمی از محققان ترکیه ای مطالعه ای با عنوان پتانسیل درمانی انار و محصولات آن برای پیشگیری از سرطان منتشر کردند که در آن به تفصیل در مورد اثربخشی پیشگیرانه عصاره رب انار صحبت کردند. در مورد بیماری کشنده این مطالعه نشان داد که ملاس انار احتمالاً خطر ابتلا به برخی سرطان ها را کاهش می دهد، زیرا آنتی اکسیدان های فعال زیادی وجود دارد که می تواند اثرات رادیکال های آزاد را در بدن کاهش دهد.

ممکن است سیستم ایمنی بدن را تقویت کند
با داشتن مقادیر قابل توجه ویتامین C، این نوع ملاس می تواند با تحریک تولید گلبول های سفید خون، اولین خط دفاعی بدن در برابر بسیاری از عوامل بیماری زا و بیماری های عفونی، به تقویت سیستم ایمنی کمک کند.

ممکن است سطح کلسترول را کاهش دهد
ترکیبات پلی فنلی موجود در رز مشکی به طور مستقیم با کاهش سطح کلسترول LDL در بدن مرتبط است که می تواند خطر ابتلا به تصلب شرایین را کاهش دهد و همچنین شانس ابتلا به حمله قلبی یا سکته را کاهش دهد.

چگونه ملاس انار درست کنیم؟
درست کردن ملاس انار خودتان در خانه یک راه عالی برای صرفه جویی در هزینه است، به خصوص به این دلیل که مواد تشکیل دهنده آن به راحتی پیدا می شود و دستور تهیه آن بسیار ساده است! مراحل اولیه زیر را دنبال کنید و هر زمان که به آن نیاز داشتید، رنگ موی لاکچری با طعم منحصر به فرد را در دسترس خواهید داشت.

عناصر

1 لیتر آب انار
1/2 فنجان آب لیمو
1/2 فنجان شکر
مرحله 1 – سه ماده را با هم مخلوط کنید تا سس درست شود و مخلوط را به جوش بیاورید.

مرحله 2 – به طور مداوم آن را هم بزنید تا مخلوط شروع به کم شدن کند.

مرحله 3 – صبر کنید تا مقدار مایع به نصف کاهش یابد، که باید ملاس را به صورت شربت تیره باقی بگذارد.

مرحله 4 – بگذارید 45 دقیقه بماند، سپس ملاس را در یک ظرف شیشه ای دربسته بریزید.

مرحله 5 – بین استفاده در یخچال نگهداری شود. اگر ظرف 6 ماه استفاده شود، قوی ترین خواهد بود.

  • منابع:
  1. Benefits & Nutrition Facts Of Pomegranate Molasses
  • تبلیغات:
  1. ویژگی های خاص زیورآلات
  2. نهال اسپوروفیت جوان و قابل رشد
  3. پاستا بسته ای و بهداشتی تهیه کنید
  4. دستگاه روغن گیری با برق 1 فاز و سه فاز