میوه خشک ترش زخم معده را درمان می کند

ممکن است گوشت میوه خشک ترش سیب و گلابی پس از بریدن و کم شدن آب کمی قهوه ای شود.

این اکسیداسیون نامیده می شود که در کوتاه مدت بر طعم یا تغذیه میوه تأثیر نمی گذارد.

برای به حداقل رساندن اکسیداسیون، میوه را به محض بریدن در یک کاسه حاوی آب لیمو یا محلول اسید اسکوربیک (ویتامین C) و آب به مدت ده دقیقه قرار دهید.

پیش تصفیه آب لیمو: اسید سیتریک موجود در آب لیمو به عنوان یک آنتی اکسیدان عمل می کند. اگر از آب لیمو با قوت کامل استفاده کنید، طعم لیمو به سیب و گلابی منتقل می شود که می تواند خوب باشد، به خصوص با سیب رنده شده.

برای انتقال کمتر طعم لیمو، آب آن را با مقدار مساوی یا بیشتر آب سرد رقیق کنید. میوه های بریده شده را در اطراف آب لیمو مخلوط کنید تا هر تکه را بپوشانید.

میوه

پیش درمان با اسید اسکوربیک:8 قاشق چایخوری (36 گرم) اسید اسکوربیک را در 1 لیتر یا لیتر آب سرد حل کنید در صورت استفاده از قرص های له شده ویتامین C (500 میلی گرم)، حدود 48 قرص برای یک لیتر آب استفاده کنید.

میوه را ده دقیقه خیس کنید. منبع: توسعه دانشگاه ایالتی کلرادو، میوه کم آب .

پس از آماده سازی میوه، از سالاد اسپینر برای حذف مایع اضافی از میوه استفاده کنید یا میوه را با یک حوله تمیز به آرامی خشک کنید.

دمای توصیه شده برای خشک کردن میوه 135 درجه فارنهایت (57 درجه سانتیگراد) است، به استثنای لیمو و لیموترش که قهوه ای می شوند مگر اینکه در دمای پایین 115 درجه فارنهایت (46 درجه سانتیگراد) خشک شوند.

میوه های ورقه شده را به صورت یک لایه روی سینی های آبگیر پخش کنید. آبگیری میوه در سینی های آبگیر توری بسیار سریعتر از آبگیری میوه روی ورقه های نچسب است.

دستگاه‌های آب‌گیری Excalibur دارای ورقه‌های مشبک انعطاف‌پذیر هستند که باعث می‌شود میوه‌های خشکی که ممکن است در حین خشک شدن چسبناک شوند، مانند انگور برش‌خورده و موز بیش از حد رسیده، جدا شوند.

زغال اخته، گیلاس و انگور را به نصف یا چهار برش دهید حتی می توان انگور را برش داد. اگر چه در قسمت جلویی زمان بر است، اما برش دادن این میوه ها و انواع توت ها از طریق پوست مومی آن ها باعث تبخیر شدن داخل آن ها می شود.

و زمان لازم برای از بین بردن آب آن ها را به میزان قابل توجهی کاهش می دهد. یکی دیگر از روش‌های «شکستن» پوست این میوه‌ها این است که آن‌ها را به مدت 30 ثانیه در آب جوش فرو کنید و سپس آن‌ها را در آب سرد فرو کنید.