نمایندگی فروش پروفیل آلومینیوم اختصاصی

آیا با مفهوم و کاربرد پروفیل آلومینیوم اختصاصی آشنایی دارید؟ امروزه نمایندگی و فروشگاه های زیادی در زمینه فروش انواع این نوع از پروفیل فعالیت دارند که بسیاری از آنها برندهای برتر ایرانی و خارجی را به خریداران عرضه می نمایند.
هنگامی که صحبت از پروفیل آلومینیوم اختصاصی می شود با دو مفهوم عمومی سروکار داریم. پرسش اول این است که پروفیل چیست و پرسش دوم اینکه پروفیل آلومینیوم اختصاصی چیست و چه تفاوتی با PVC و UPVC دارد. مسلما کسانی که به دنبال خبرهایی درباره نمایندگی های فروش پروفیل آلومینیوم اختصاصی هستند با مفاهیم پروفیل آشنا بوده و می دانند که پروفیل آلومینیوم اختصاصی چیست اما ذکر تعریف هایی کوتاه از دو مفهومی که در آغاز گفته شد ما را مطمئن می کند که این خبر به کار تمام کسانی که آن را می خوانند می آید. چه کسانی که با خواندن این خبر، نخستین بار با پروفیل آلومینیوم اختصاصی آشنا می شوند و چه حرفه ای هایی که مدت های زیادی است در این کسب و کار هستند.

پروفیل آلومینیوم چیست؟

پروفیل ها قطعه هایی با اندازه های هندسی متناسب و سطح مقطع ثابت هستند که به دو صورت توپر و توخالی ساخته می شوند. شکل هندسی پروفیل ها به صورتی طراحی می شود که از استحکام بالایی برخوردار بوده بنابراین کاربردهای فراوانی در صنایع و ساخت و ساز پیدا می کنند، مثلا تیرآهن یک پروفیل است که با سطح مقطعی به شکل H ساخته می شود و در ساختمان های اسکلت فلزی به کار می رود.

به بیان ساده، دلیل نام گذاریِ آلومینیوم اختصاصی به دلیل استفاده از ابزارهای مخصوص است. این پروفیل های آلومینیومی به جهت شکل های خاصی که دارند مقاومت کافی را فراهم کرده و نیازی به تقویت آن ها با میلگرد نیست.
با پیشرفت فناوری های روز آمد پروفیل های اختصاصی آلومینیوم پدیدار شدند. پروفیل های اختصاصی خلف پروفیل های سنتی آلومینیوم هستند که با میلگرد تقویت می شدند اما این پروفیل های جدید به دلیل شکل خاص آن ها نیازی به تقویت با میلگرد ندارند. اغلب شرکت هایی که در کار ساخت، توزیع و فروش پروفیل آلومینیوم هستند، دست به ساخت پروفیل های اختصاصی زده اند مانند شرکت تفت آلومینیوم که در ساخت پروفیل های اختصاصی و نمایندگی های این شرکت در فروش پروفیل های فوق الذکر بسیار فعال هستند.
از دیگر شرکت های فعال در این زمینه شرکت آلومینیوم البرز است که در تولید و نصب پروفیل های آلومینیوم اختصاصی و پنجره های دوجداره ساخته شده از پروفیل های آلومینیوم اختصاصی و معمولی فعالیت می کند.
جهت خرید بهترین پروفیل اختصاصی با برندهای خارجی و ایرانی می توانید با نمایندگی فروش آنلاین و سایت های تخصصی جهت مشاوره در انتخاب و خرید با قیمت مناسب تماس داشته باشید.
منبع: آهن و آلومینویم