نمونه های شلوار جین نشان دهنده چیست؟

علاوه بر این، این کتاب فقط در مورد جین نیست، بلکه به طور خاص در مورد جین جهانی است. زیرا بار دیگر استفاده از این دیدگاه خاص مزایایی دارد که از آن می‌توان دید ما را نسبت به کل جین گسترش داد.

برای نشان دادن اینکه چگونه می توانیم به طور همزمان وجود شلوار جین بگ دخترانه را به عنوان یک پدیده جهانی و آن چیزی که خاص و منحصر به فرد است درک کنیم.

ما در مقاله مانیفست استدلال کردیم که به‌عنوان دانشمندان علوم اجتماعی و به‌ویژه به‌عنوان انسان‌شناس، توضیحات ما به تفاوت‌های ظریف بافت محلی بستگی دارد، یعنی دانش در مورد آنچه مردم در کره جنوبی برخلاف آرژانتینی‌ها، یا طبقه بالا در برابر طبقه پایین انجام می‌دهند.

کارگران مغازه در مقابل کارگران کارخانه. مشکل این است که هیچ یک از این مطالعات جزئی تر به ما کمک نمی کند تا وجود پدیده ای جهانی مانند شلوار جین زنانه را توضیح دهیم. توضیح جهانی باید بیش از مجموع تمام توضیحات محلی برای اینکه چرا چیزی در هر مکان وجود دارد باشد.

این مشکل است که باعث تولد پروژه جهانی جین می شود. این یک قدردانی بود که برای کنار آمدن با جین جهانی، انواع مطالعات و رویکردهایی که در حال حاضر در دانشگاه وجود دارد کافی نیست.

ما به چیزی کاملاً متفاوت نیاز داریم. پروژه جین جهانی از زمان آغاز به کار به دنبال یافتن راه‌های جدیدی برای تصور و انجام تحقیقات آکادمیک متناسب با مقیاس پدیده‌ای است که می‌خواهیم توضیح دهیم.

ما استدلال کردیم که برای امیدواری به نوع بینش عمیقی که ما معتقد بودیم تحقیق در مورد شلوار لی زاپ دار قادر به انجام آن است، باید افراد را از مکان‌ها و رشته‌های مختلف دور هم جمع کنیم و آنها را در مورد این موضوع خاص جمع کنیم.

ما ساختاری را با هدف دستیابی به این هدف ایجاد کردیم که بر اساس نوعی مدل «متن باز» برای مشارکت‌های دانشگاهی است. مسلماً این تا حدی به این دلیل بود که، جدای از کمک هزینه تحقیقاتی کوچک برای قوم نگاری مشترک ما برای کمک به هزینه های رونویسی، هیچ یک از ما هیچ پولی برای یک پروژه جهانی جین فراگیر جمع آوری نکرده ایم.

اما در این مورد، ضرورت مادر اختراع بود. ما از اینترنت برای ایجاد مؤثر پروژه شلوار جین زنانه طرح دار جهانی به عنوان یک نهاد خودخوانده استفاده کردیم، و از هر کسی که به طور جدی علاقه مند به درک بیشتر این پدیده است دعوت کردیم تا به آن بپیوندند.

هیچ سازمان رسمی واقعی وجود نخواهد داشت، بلکه موافقت کردیم که آن را تقویت و سازماندهی کنیم. همکاری و بحث ما انتظار داریم که این کار برای چندین سال ادامه یابد، اما در حال حاضر نتایج واضحی از این همکاری وجود دارد که این جلد قصد دارد آن را منتشر کند.

اگر مانیفست پایه ای برای شروع پروژه گذاشته باشد، این حجم زیرساخت های ما را تحکیم می کند و ما را برای ساخت مرحله بعدی آماده می کند.

  • منابع:
  1. The Global Denim Project
  • تبلیغات:
  1. زیر انداز می تواند مشکلات بی خوابی شما را از بین ببرد
  2. بلند کردن مژه در ده روز با محصولاتی از دل طبیعت!
  3. کارآفرین جوانی که به کارکنانش مازراتی هدیه داد!!!
  4. چرا نمی توانیم در مدرسه سویشرت بپوشیم؟