پالت چوبی خارجی از خراب شدن گل های گلخانه جلوگیری کرد

افزایش تقاضا برای پالت های چوبی خارجی در سراسر صنعت، بازار را هدایت می کند، در طی سه دهه گذشته، پالت های چوبی به دلیل استحکام و فرآیند ساخت آسان، مورد استفاده قرار گرفته اند.

با این حال، معایب زیادی مانند دوام کمتر، جذب رطوبت و شکستن آسان ترکش دارد، امروزه شرکت‌های لجستیک و حمل‌ونقل به دلیل مزایای پالت‌های پلاستیکی مانند سبکی و سازگاری با محیط‌زیست، به سمت پالت‌های پلاستیکی روی آورده‌اند.

پالت های پلاستیکی یکبار مصرف به طور گسترده در صنایع غذایی و نوشیدنی مورد استفاده قرار می گیرند، زیرا در برابر مواد شیمیایی آلی و معدنی در دمای معمولی مقاوم هستند، تقاضا برای پالت های پلاستیکی در ایالات متحده هر سال با نرخ رشد بالایی در حال افزایش است.

استفاده از پالت ها برای اهداف حمل و نقل، بازار را هدایت می کند، صنعت حمل و نقل شامل شرکت هایی است که کالاها را به صورت عمده به عنوان بخشی از یک شبکه لجستیکی یکپارچه و چندوجهی جابجا می کنند.

پالت

به گفته سازمان همکاری اقتصادی و توسعه، حجم حمل و نقل جهانی تا سال 2025 بیش از چهار برابر خواهد شد و حمل و نقل جاده ای بر این بخش مسلط است و تقریباً یک سوم کل هزینه های لجستیک جهانی را کنترل می کند.

به عنوان مثال، موتور سیکلت نمونه ای از محصولی است که در آن استفاده از پالت به شدت مورد نیاز است، نمی تواند ثابت بایستد زیرا پایه آن از دو چرخ تشکیل شده است و تکیه دادن به پایه موتور سیکلت تضمینی برای سقوط آن نیست، به خصوص زمانی که داخل آن باشد.

یک کامیون باری در حال حرکت. محصول را روی یک پالت سوار کنید و آن را محکم ببندید و از افتادن و برخورد آن با سایر محصولات ارزشمند جلوگیری کنید، بنابراین، با توجه به افزایش حجم حمل و نقل، تقاضا برای پالت در آینده افزایش خواهد یافت.

محدودیت در دسترس بودن و قیمت بالای مواد اولیه برای ساخت پالت، دلیل مهار رشد بازار است، از آنجایی که بازار توسط پالت های چوبی که از چوب ساخته شده اند تسخیر شده است، نوسانات قیمت اغلب بازار را برای رشد به چالش می کشد.

قیمت چوب معمولاً در بهار افزایش می یابد که سازندگان برای فصل ساخت و ساز انبار می کنند و همچنین به دلیل آب و هوای بد و نفوذ کمتر به سمت ساختمان خانه، قیمت ها در نوسان هستند.