پروفیل آلومینیوم سنگین اراک + عمده ارزان

در دنیای امروز فلز آلومینیوم به یکی از کارآمدترین فلزها در صنعت مبدل شده است به گونه ای که در برخی موارد جایگزین محصولات فلزی می شود. آلیاژ آلومینیوم به دلیل مقاومت بالا در برابر فشار و عواملی از قبیل رطوبت و دما ی بالا، وزن سبک و شکل پذیری خوبی که دارد در میان صنعتگران جای باز کرده است. یکی از مهم ترین موارد مصرف این فلز در پروفیل ها می باشد که با شکل پذیری بالا، وزن سبک گزینه ی مناسبی برای استفاده در ساخت این محصول به حساب می آید. وزن سبک این آلیاژ همچنین سبب استفاده بی شمار آلومینیوم در صنایع هوایی شده است. در حال حاضر پروفیل آلومینیوم در ساختمان و صنعت مورد استقبال فراوانی بوده و کاربردهای ویژه ای دارد پروفیل آلومینیوم ارزان در شهر اراک مرکز تولید الومینیوم به وفور یافت می شود

پروفیل آلومینیوم سنگین اراک + عمده ارزان

پخش پروفیل آلومینیوم

پخش پروفیل آلومینیوم پروفیل آلومینیوم شیاردار صنعتی (پروفیل مهندسی) 45*90 سنگین، پروفیلی است که دارای استحکام بسیار بالایی می باشد و با توجه به این ویژگی و ابعاد آن در موارد متعددی در صنعت مورد استفاده قرار می گیرد. این پروفیل بیشتر به عنوان ستون در سازه ها مورد استفاده قرار می گیرد.این پروفیل با مواد اولیه درجه یك همراه با خدمات آندایز (آبكاری) و برش های اختصاصی با دستگاه CNC و اتصالات و یراق آلات مربوطه مانند نبشی ساده و دیواره دار (لچکی)، نبشی زاماکی، پیچ تی و آلنی، مهره تی و واشری، چرخ، لولا و درپوش تولید و عرضه می گردد. قیمت پروفیل آلومینیوم شیاردار صنعتی 45*90 سنگین بر حسب متر طول محاسبه می گردد.اندازه ی مقطع این نوع پروفیل 20 × 20 میلیمتر، اسلات SLOT میلیمتر 6 . از جنس آلومینیوم، وزن 375 گرم بر متر می باشد بیشتر پروفیل های آلومینیوم شیاردار صنعتی توسط آنودایز نقره ای آبکاری می شوند. قیمت پروفیل های آلومینیوم بر اساس طول پروفیل متغیر می باشند.این نوع پروفیل آلومینیوم شیاردار، برای ساخت فرم های کوچک و شاسی های کم استحکام به کار می روند. به دلیل خم شدن زیاد این پروفیل ها حتی در طول های کوتاه، برای مواردی که طول بیشتری لازم است باید از ستون ها به تعداد زیاد استفاده شود.به لطف کارخانه های بسیاری که در یک دهه اخیر در کشور به بهره برداری رسیده است نیاز بازار ایران به خوبی در داخل کشور تولید می‌شود؛ پروفیل های تولید شده در داخل کشور از استاندارد های بالایی برخوردار هستند، به خصوص که از آلیاژ ۶۰۶۳ استفاده میکنند و پروفیل های فابریک با کیفیت بالا تولید می‌کنند.

با اینکه قطب تولید پروفیل آلومینیوم در کشور استان مرکزی و شهر اراک است ولی در شهر های اصفهان، تبریز و استان های شمالی و جنوبی کشور در حال تولید پروفیل فابریک آلومینیوم با استاندارد های بالا هستند.

فروش ارزان پروفیل آلومینیوم سنگین

فروش ارزان پروفیل آلومینیوم سنگین افرادی که زیاد به کیفیت اهمیت می دهند معمولاً به دنبال کالاهای درجه یک هستند زیرا معتقدند نباید کیفیت را فدای کمیت کرد.

این نظر اگرچه منطقی به نظر می رسد اما در مورد همه افراد صدق نمی کند ، برخی از افراد به دلایل مختلف به دنبال پروفیل آلومینیوم ارزان و تبدیلی هستند.

پروفیل های آلومینیوم ، مانند سایر لوازم جانبی ، معمولاً دارای کیفیت های مختلف زیادی هستند.

دلیل این امر این است که تولید کننده می تواند کیفیت را کم و زیاد کند تا بتواند قیمت های مختلفی را برای محصول خود در نظر بگیرد تا تعداد مشتریان را افزایش دهد.

البته این یکی از دلایل استفاده از پروفیل های آلومینیوم است.

دلیل دیگر می تواند مربوط به تولیدکنندگان مختلف باشد ، شرکت x فروش پروفیل های آلومینیوم درجه یک قطعاً به همان اندازه شرکت y نیست.

بنابراین این روش را می توان دلیلی بر تفاوت قیمت ها نیز دانست.

این پروفیل ها از نظر وزن ، بیلت آلومینیوم و خلوص شمش آلومینیوم استفاده شده در تولید پروفیل آلومینیوم متفاوت هستند و همین امر باعث می شود که در گریدهای مختلف باشد

. قیمت هر نوع پروفیل آلومینیوم بسته به وزن و اندازه آن متفاوت است. قیمت پروفیل‌های آلومینیوم نیز از این قاعده مستثنا نیست. پروفیل‌های آلومینیوم در ضخامت‌های مختلف موجود است. ضخامت‌های معمول در بازار آهن ایران شامل ۱ و ۱.۸ است ، اما ضخامت‌های ۲ و ۳ نیز وجود دارد. توجه داشته باشید که پروفیل‌های آلومینیوم فقط در دهه ۶۰۰۰ موجود است

خرید عمده پروفیل آلومینیوم اراک

خرید عمده پروفیل آلومینیوم اراک از صنایعی که استفاده از این آلیاژ در آن زیاد است صنعت حمل و نقل زمینی، صنعت خودروسازی، صنایع دریایی، حمل و نقل ریلی، صنعت برق، صنعت بسته بندی، صنعت ساخت تجهیزات پزشکی، باتری سازی، ساخت ماشین آلات و تجهیزات، در صنایع نظامی و در ساخت تسلیحات نظامی و…. را می توان نام برد. استفاده از آلومینیوم در صنعت خودروسازی علاوه بر دیگر مزایا، مصرف سوخت را کاهش می دهد، در صنعت بسته بندی و ساخت نظامی و…. را می توان نام برد. استفاده از آلومینیوم در صنعت خودروسازی علاوه بر دیگر مزایا، مصرف سوخت را کاهش می دهد، در صنعت بسته بندی و ساخت تجهیزات و دستگاه ها همچنین به دلیل مقاومت به رطوبت با دیگر مواد واکنش نشان نمی دهد و موجب خرابی سایر مواد نخواهد شد. همچنین در صنعت برق به دلیل دارا بودن هدایت الکتریکی خوب و چگالی کم بسیار پر کاربرد تر نسبت به فلزاتی مانند مس می باشد

عمده فروشان اصلی پروفیل آلومینیوم معمولاً در شهرهای بزرگ فعالیت می کنند.

بازار خرید و فروش پروفیل های آلومینیوم به بازار ساخت و ساز ساختمان بستگی دارد.

خرید و فروش این پروفیل ها معمولاً در شهرهای بزرگ بیشتر و حجم آن وسیع تر است.

این بدان دلیل است که فناوری ها و سیستم های جدید معمولاً از شهرهای بزرگ شروع می شوند و پس از مدت کوتاه یا طولانی به شهرهای کوچک می رسند.

این فاصله در گذشته بیشتر بود، اما امروزه با پیشرفت ارتباطات و اطلاعات ، این فاصله زمانی کاهش یافته است.

معمولاً از آنجا که ساختمان های بلند مرتبه کمتر در شهرهای کوچک دیده می شوند ، این نوع نما کمتر دیده می شود و این را می توان یکی از دلایل عدم رشد این فناوری در شهرهای کوچک دانست.خرید آلومینیوم معمولاً توسط تولید کنندگان انواع پروفیل به صورت عمده انجام می شوند.

این تولیدکنندگان که آلومینیوم خام را با فرآیندی به پروفیل آلومینیوم تبدیل می کنند، مواد خود را از طریق واسطه ها یا مستقیم می فروشند.

روش مستقیم فروش کارخانه با راه اندازی دفتر فروش و بازاریابی در کارخانه یا شهرهای دیگر است.

روش دیگر این است که فرد به عنوان واسطه بین فروشنده و کارخانه و به عنوان واسطه قرار بگیرد که کالا را از سازنده می گیرد و به خریدار تحویل می دهد.

معمولاً در این حالت، کارگزار سود فروش را به صورت درصد تقسیم می کند یا با هر فروش مبلغ ثابتی دریافت می کند.