پیاز امروز اصفهان می تواند میگرن را در افراد کاهش دهد

پیاز حاوی چندین ماده شناخته شده است که در گیاه درمانی استفاده می شود.

قبل از هر چیز، اجازه دهید ترکیبات گوگردی را یادآوری کنیم که مهمترین آنها آلیل پروپیل دی سولفید است.

این مواد همراه با فلاونوئید کورستین به پیاز یک فعالیت ضد سرطانی بالقوه می دهد، به ویژه در مورد سرطان روده بزرگ، معده و پروستات.

پیاز امروز اصفهان به صورت سفید و قرمز رنگ در بازار موجود می باشد که کیفیت خوبی دارد.

حتی اگر در مورد یک غذای ساده صحبت می کنیم، با همه محدودیت ها و احتیاط ها، درست است که شواهد علمی وجود دارد که این فعالیت را تأیید می کند.

به عنوان مثال، نشان داده شده است که کورستین قادر به توقف توسعه تومورهای روده بزرگ در موش ها (القا شده توسط آزوکسی متان) است و در حمایت از این فعالیت، مطالعات بالینی دیگری نیز وجود دارد.

طبیعتاً نباید به تصدیقات معجزه آسا پرداخت، بلکه باید همه چیز را با نهایت عقلانیت و احتیاط تفسیر کرد.

پیاز

یک سیگاری بی تحرک، کم تحرک و آشکارا دارای اضافه وزن مطمئنا نمی تواند امیدوار باشد که با خوردن چند پیاز از پیامدهای منفی سبک زندگی خود جلوگیری کند.

در این غذا همچنین فلاونوئیدهایی با خاصیت ادرارآور و گلوکوکینین، هورمون گیاهی با فعالیت ضد دیابت (عملیاتی که به کمک ترکیبات گوگرد و کروم کمک می شود) را می یابیم.

فضیلت های متعدد دیگری به پیاز نسبت داده شده است.

در واقع یک گیاه ضد فشار خون (به دلیل وجود فلاونوئیدهای فوق الذکر و همچنین آلیین و مشتقات آن)، ورمیفیوژ، خلط آور می باشد.

آنتی بیوتیک (به ویژه در سطح روده، به لطف عملکرد پری بیوتیک اینولین)، نرمولیپیدمیک (جلوگیری می کند) در نظر گرفته می شود.

تصلب شرایین و آسیب های ناشی از کلسترول بالا)، ضد ترومبوز (کاهش تجمع پلاکتی و جلوگیری از تشکیل ترومبوز)، ملین خفیف (به دلیل محتوای آن در پکتین و اینولین)، تصفیه کننده (پیاز باعث ادرار آور می شود) است.