اویشن کوهی ایلام ضد سرطان می باشد

شوید و اویشن کوهی ایلام در اصل از آسیای جنوب شرقی و هند آمده است، اگرچه برخی از گیاه شناسان منشاء کلمه آن را به کلمه نورس «دیلا» به معنای «آرام کردن» می دانند.

به گفته دیوسکوریدس، یونانیان باستان از شوید برای طعم دادن به شراب و در تهیه «آنتینون میرون» و «شراب آنتینون» استفاده می کردند.

سربازان یونان و روم باستان از شوید به عنوان یک گیاه دارویی استفاده می کردند و دانه های شوید سوخته شده را روی زخم های خود قرار می دادند تا التیام پیدا کنند.

در اروپای قرون وسطی حمل یک کیسه شوید خشک شده بر روی قلب محافظتی در برابر طلسم تلقی می شد. شوید نیز یکی از گیاهانی بود که جادوگران در طلسم ها و طلسم های خود علیه جادوگری از آن استفاده می کردند.

اویشن

شوید کوهی ارمنی طعم و طعم بسیار قوی دارد و در آشپزی و تهیه نان استفاده می شود  قسمت های سبز و دانه های آن اگرچه جایگزین یکدیگر نیستند. شوید با خیار و سس تخم مرغ و لیمو بسیار مناسب است.

به خصوص با ماهی سالمون، در ترکیب با آب لیمو خوب است. شوید خرد شده را به سالادهای رومی اضافه کنید، در غذاهای فریکاسی و ماریناد ماهی استفاده کنید.

شوید را می توان به عنوان یک ماده در دستور پخت ترشی، ماهی، گوشت، سالاد، سوپ، پنیر، املت، سبزیجات و حبوبات و همچنین طعم دهنده روغن زیتون و سرکه یافت.

همه نظرات صرفاً منعکس کننده نظرات و نظرات بیان شده توسط بازبین هستند و نه گیاهان رز کوهستانی. ما ادعاهای مطرح شده توسط هیچ بازبینی را تأیید یا تأیید نمی کنیم.

هیچ یک از این اظهارات توسط FDA ارزیابی نشده است و برای تشخیص، درمان، درمان یا پیشگیری از بیماری یا وضعیت سلامتی در نظر گرفته نشده است.