خرید و فروش انواع پروفیل آلومینیوم مرغوب

یکی از پر کاربرد ترین اشکال آلومینیوم پروفیل آن می باشد، که امروزه خرید و فروش آن در صنایع مختلف از جمله درب و پنجره بسیار زیاد شده است. قطعاً یکی از نکات حائز اهمیت برای خریداران کیفیت و مرغوبیت این پروفیل ها است.
آلومینیوم یکی از فراوان ترین عناصر و کاربردی ترین فلز های جهان به شمار می رود. می توان گفت شکل پذیری و استحکام بسیار بالای این فلز از جمله عوامل مهم در کاربردی بودن آن است. فلز آلومینیوم در عملیات مختلف به شکل های متفاوت در می آید. هر یک از این اشکال کاربرد خاص خود را دارند. یکی از انواع این اشکال پروفیل های آلومینیوم است که غالباً با روش اکستروژن به دست می آیند. پروفیل های آلومینیوم انواع مختلفی دارند، و از لحاظ اندازه و شکل با هم متفاوت هستند. قسمت اعظم این پروفیل ها به منظور ساخت درب و پنجره به کار گرفته می شوند، علاوه بر آن از برخی پروفیل هایی که به شکل مکعب مربع و مکعب مستطیل هستند در صنایع خودرو سازی و میز و صندلی سازی نیز استفاده می شود.

خرید آلومینیوم پروفیل

قیمت فروش پروفیل آلومینیوم

در بازار خرید معمولاً اولویت خریداران به خصوص کسانی که قصد خرید عمده را دارند، قیمت کالا است. آن ها سعی بر خرید کالایی با قیمت مناسب و کمتر را دارند، اما باید توجه داشت در خرید آلومینیوم پروفیل قیمت با اینکه مسئله ی مهمی است، ولی فاکتور اصلی نیست. کیفیت یکی از فاکتور های بسیار مهم است چرا که تأثیر بسزایی در نتیجه کار و محصول نهایی دارد.

منبع: آهن و آلومینویم