خرید پروفیل آلومینیوم لورنزو ترکیه

پروفیل آلومینیوم برند لورنزو ساخت کشور ترکیه اغلب برای ساخت چه مواردی به کار گرفته می شود؟ قیمت خرید این نوع از پروفیل های وارداتی نسبت به تولیدات داخل چقدر متفاوت است؟
امروزه پروفیل های آلومینیومی در بسیای از صنایع به عنوان انتخاب اول کاربردهای فراوانی دارند اما بیشترین کاربرد و نقش راآلومینیوم لورنزو ترکیه در ساخت درب و پنجره ها ایفا می کنند و شاید بکارگیری آنها در این صنعت، ویژگی های منحصر به فرد آلومینیوم نسبت به فلزات دیگر باشد.

پروفیل به چه معناست؟

واژه پروفیل به معنی مقطع ثابت برای یک طول معین است. پروفیل ها قطعه هایی هستند که با مقطع ثابت ساخته می شوند. طراحی مقاطع این قطعات که پروفیل نامگذاری شده اند به شکلی انجام می گیرد که استحکام آن ها را تضمین می کند و دلیل آن که کاربردهای بسیار زیادی دارند استحکام و دوام آن هاست. پروفیل ها یا به صورت باز هستند یا بسته و نیز دو دسته پروفیل های توپر و تو خالی داریم. میلگرد یا مفتول از مثال های پروفیل های توپر هستند و قوطی از مثال های پروفیل های تو خالی.

کاربرد پروفیل لورنزو

عمده کاربرد پروفیل ها در ساخت دروپنجره هاست. تولیدی های متعددی هستند که در عین حال، نسبت به وارد کردن پروفیل های مرغوب از کشورهای خارجی و کشور همسایه ترکیه اقدام کرده و عمده معاملات این پروفیل ها به دلار انجام می شود که طبیعتا بر قیمت های وارداتی در داخل تاثیرگذار است. از دیگر ویژگی های پروفیل های وارداتی اضافه قیمت ناشی از هزینه های گمرکی است که بر این محصولات وارداتی اعمال می گردد.
پورفیل آلومینیوم لورنزو یکی از برندهای معروف نه تنها در بازار ایران، که در بازار جهانی می باشد. برندی اروپایی که در تمام کشورها به صورت نمایندگی در حال فعالیت می باشد و تمام محصولات خود را به بازار جهانی عرضه می دارد.
پروفیل لورنزو مناسب برای پنجره های کشویی و لولایی می باشد و هیچ محدودیتی در استفاده از آنها وجود ندارد زیرا از آلیاژهای بسیار مقاومی مانند آلیاژ 6063 در تولید آنها استفاده شده است و به راحتی برای هر نوع ساختمانی مناسب خواهد بود.
جهت خرید انواع پروفیل های وارداتی ساخت کشور ترکیه از جمله پروفیل لورنزو می توانید از طریق نمایندگی های فعال اقدام به سفارش و خرید نمایید.
منبع: آهن و آلومینویم