دستگاه فشار خون beurer bc08 مورد تایید پزشکان ایران می باشد

تکنیک اسیلومتری

این اولین بار توسط Marey در سال 1876،38 نشان داده شد و متعاقبا نشان داده شد که وقتی نوسانات فشار در کاف فشارسنج در حین تخلیه تدریجی ثبت می شود.

دستگاه فشار خون beurer bc08 را می توان از سایت معتبر خریداری نمود.

نقطه حداکثر نوسان با میانگین فشار داخل شریانی مطابقت دارد.

نوسانات تقریباً با فشار سیستولیک شروع می شوند و زیر فشار دیاستولیک ادامه می یابند.

به طوری که فشار سیستولیک و دیاستولیک را فقط می توان به طور غیرمستقیم بر اساس برخی از الگوریتم های تجربی مشتق شده تخمین زد.

این روش از این جهت سودمند است که نیازی به قرار دادن مبدل بر روی شریان بازویی نیست و کمتر در معرض نویز خارجی است (اما نه لرزش مکانیکی با فرکانس پایین).

دستگاه فشار خون beurer bc08

اینکه کاف را می‌توان در طول مانیتورینگ سرپایی برداشت و توسط بیمار جایگزین کرد.

به بیمارانی که از آنروئید متر استفاده می کنند باید اطلاع داده شود که وقتی کاف کاملاً خالی می شود و روی میز قرار می گیرد، سوزن گیج باید در جعبه قرار گیرد.

اگر سوزن خارج از جعبه قرار داشته باشد، گیج باید دوباره کالیبره شود.

بیمار باید با سازنده دستگاه برای دستورالعمل های کالیبراسیون مجدد تماس بگیرد یا با ارائه دهنده مراقبت های بهداشتی اولیه خود تماس بگیرد.

در طول مشاوره، داروسازان باید بر اهمیت نظارت منظم فشار خون برای اطمینان از کارآمد بودن درمان یا تعیین اینکه آیا نیاز به ایجاد تغییرات درمانی است، تأکید کنند.

همچنین باید به بیماران عواقب جدی مرتبط با فشار خون کنترل نشده و اهمیت پایبندی به پروتکل درمانی را یادآوری کرد که ممکن است شامل کاهش وزن، کاهش مصرف نمک، ترک سیگار و ورزش منظم باشد.

بیماران باید تشویق شوند که برای معاینات روتین به پزشک مراجعه کنند و در صورت بالا رفتن فشار خون یا تاری دید، سردرد یا سرگیجه، فوراً به پزشک مراجعه کنند.