سایت فروش پروفیل آلومینیوم کاسپین

آیا با انواع تولید و نحوه خدمات شرکت پروفیل آلومینیوم کاسپین آشنایی دارید؟ این شرکت انواع پروفیل ها را به صورت عمده و از طریق نمایندگی و سایت های فروش به بازار عرضه می دارد.
پروفیل های آلومینیومی در صنایع مختلف کاربردهای اساسی دارند و معمولاً در ایران نیز شرکت های بسیاری به صورت گسترده و با به کارگیری تکنولوژی های روز دنیا انواع پروفیل های آلومینیومی را تولید و به بازار عرضه می دارند. یکی از شرکت های معتبر در این زمینه، آلومینیوم کاسپین می باشد. آیا با این شرکت آشنایی دارید؟

تولیدات پروفیل آلومینیوم کاسپین

این شرکت به صورت یک شرکت سهامی خاصی در زمینه، تولید و فروش انواع پروفیل های آلومینیومی به صورت عمده و خرده در تهران فعال می باشد. عمده محصولات این شرکت در زمینه پروفیل آلومینیوم می باشد که انوع پروفیل ها از جمله پروفیل آلومینیوم صنعتی، پروفیل درب و پنجره، پروفیل شیاردار و انواع دیگر پروفیل ها را تولید می کند.
از دیگر محصولات تولید این شرکت نیر می توان به لوله های آلومینیومی، پوسته موتور، پارتیشن، درب کرکره و پایه کابینت اشاره نمود.
پروفیل های این شرکت تنوع بسیار زیادی دارند که در انواع طرح ها و با استفاده از رنگ های پودری استاتیک با توجه به سلیقه و سفارش مشتری تولید و آماده می شوند.
سیستم آبکاری پروفیل های این شرکت از نوع آنادایزینگ و پرس اکستروژن آن بر اساس 400 و 2000 تن است، تمامی محصولات شرکت پروفیل آلومینیوم کاسپین بر اساس استاندارهای روز دنیا و با بکارگیری دستگاه های تمام اتوماتیک تولید و عرضه می شوند.

نمایندگی فروش آنلاین پروفیل کاسپین

همانگونه که اشاره شد این شرکت محصولات خود را به صورت عمده و خرده به فروش می رساند اما وجود این شرکت در تهران دلیلی بر محدود بودن خدمات آنها به تهران نمی شود بلکه تمام مخصولات تولیدی کاسپین از طریق نمایندگی فروش پروفیل آلومینیوم و از طریق سایت های آنلاین نیز عرضه می شوند.
از خدمات ویژه این شرکت نیز می توان به قبول سفارشات با تناژهای بالا و بر اساس رنگ درخواستی مشتری اشاره نمود که در کمترین زمان ممکن و از طریق سایت های آنلاین فروش امکان پذیر خواهد بود.
منبع: آهن و آلومینویم