ظروف یکبار مصرف صیادی غذا ها را خوشمزه نگه می دارد

ماهی و چیپس در ظروف یکبار مصرف صیادی مومی پیچیده شده و سپس با روزنامه استفاده شده، بسته های چاشنی بسته بندی مواد غذایی یکبار مصرف شامل محصولات یکبار مصرف است .

که اغلب در رستوران های فست فود، رستوران ها و کیوسک ها و مراکز پذیرایی یافت می شود. اقلام سرو غذا برای پیک نیک و مهمانی بسیار شبیه به هم هستند.

محصولات یکبار مصرف معمولی خدمات غذایی عبارتند از ظروف فوم مواد غذایی، بشقاب ها، کاسه ها، فنجان ها، ظروف، روپوش ها و کاغذهای سینی. این محصولات را می توان از تعدادی مواد از جمله پلاستیک، کاغذ، بیورزین، چوب و بامبو تهیه کرد.

بسته بندی فست فود و غذای بیرون بری شامل مقدار قابل توجهی از مواد است که به دفن زباله، بازیافت، کمپوست یا زباله ختم می شود.

صفحه کاغذی توسط صحاف آلمانی هرمان هنشل در لوکن والده در سال 1867 اختراع شد.

ظروف

در سال 1908، ساموئل جی. کرومبینیک افسر بهداشت عمومی در کانزاس بود. او در قطار بود که شاهد بود یکی از بیماران مبتلا به سل خود در حال نوشیدن آب از یک سطل آب معمولی و سطل آب (یک روش مشترک برای نوشیدن آب) در ماشین بود.

درست پشت بیمارش دختر جوانی بود که از همان دبه و سطل آب می‌نوشید. این الهام بخش او شد تا یک جنگ صلیبی را برای ممنوع کردن ظروف عمومی یا مشترک در مکان های عمومی راه اندازی کند.

با توجه به این روند، لارنس لولن و هیو مور یک لیوان کاغذی یکبار مصرف به نام “لیوان سلامتی” اختراع کردند و بعدا به “جام دیکسی” تغییر نام دادند.

فنجان های مخروطی یکبار مصرف با تجاری سازی بشقاب ها و کاسه های یکبار مصرف، کارد و چنگال های چوبی و بسته های کاغذی مواد غذایی دنبال شد.

در دهه 1930 این محصولات به طور گسترده برای تغذیه مردان و زنانی که در سدها، پل ها و جاده های دورافتاده اداره پیشرفت کار کار می کردند استفاده می شد. در دهه 1940 از آنها برای تغذیه کارگران کارخانه های دفاعی استفاده می شد.