قیمت نمایندگی پروفیل آلومینیوم اراک

آیا نمایندگی عرضه انواع پروفیل آلومینیوم اراک در تمام مراکز استان ها وجود دارد؟ قیمت نمایندگی این پروفیل ها نسبت به نرخ بازار یا به صورت عمده و خرده فروشی چه تفاوت هایی دارد؟
یکی از اشکال پرکاربرد فلز آلومینیوم، پروفیل می باشد. پروفیل هایی که در صنایع مختلف به ویژه در صنعت درب و پنجره سازی جایگزین پروفیل های آهنی شده اند و روز به روز بر خریداران آنها در بازار افزوده می شوند.

انواع پروفیل آلومینیوم تولید اراک

در شهر اراک شرکت های بسیاری در زمینه تولید انواع محصولات آلومینیومی مانند ورق، شمش، اسلب و پروفیل ها مشغول به تولید هستند که انواع پروفیل های دوجداره، ترمال بریک،پروفیل های آلیاژی و رنگی را تولید می کنند.
پروفیل ها به عنوان مقاطع پرکاربرد برای پارتیشن بندی، ساخت درب و پنجره های لولایی و کشویی و ساخت انواع قفسه های متحرک و درب های کرکره ای به کار برده می شوند.
باید اذعان داشت که پروفیل آلومینیوم پرمصرف ترین نوع مقاطع تولید شده از آلومینیوم می باشد که به علت وزن سبک و شکل پذیری که دارد مورد استفاده قرار می گیرد.
از سوی دیگر پروفیل ها به دو صورت نورد گرم و نورد سرد تولید می شوند. پروفیل هایی که از نورد گرم تولید می شوند ماده اولیه آنها شمش گرم است و شکل نهایی آنها قوطی مانند است.
در روش تولید پروفیل نورد سرد، ورق های فولادی را خم می کنند و شکل مورد نظر را که آن هم معمولاً ناوانی شکل است به پروفیل می دهند.

قیمت پروفیل آلومینیوم تولید اراک

در ایران همانگونه که اشاره شد شهر اراک انواع پروفیل های آلومینیومی تولید می شود و از طریق نمایندگی ها یا شرکت های معتبر در بازار عرضه می شوند. قیمت نمایندگی پروفیل آلومینیوم در تمام بازارهای ایران به مراتب بسیار کم تر است و در این نمایندگی ها انواع تولیدات شرکت ها را می توان به صورت عمده و یکجا، بدون صرف هزینه های اضافی تهیه کرد. اگر در شهر خود نمایندگی فروش پروفیل آلومینیوم ندارید به راحتی می توانید از طریق نمایندگی های آنلاین انواع پروفیل آلومینیوم اراک و پروفیل های وارداتی را تهیه و خرید نمایید.
منبع: آهن و آلومینویم