قیمت پروفیل آلومینیوم پنجره دوجداره لورنزو

آیا به عنوان یک فروشنده یا خریدار در مورد پروفیل آلومینیوم برند لورنزو و نوع کاربرد آن در ساخت درب و پنجره های دوجداره اطلاعات کافی دارید؟ قیمت این نوع پروفیل ها را چگونه استعلام می کنید؟
سالیان سال مهندسین و تولیدکنندگان همیشه به دنبال یک جایگزین مناسب برای پروفیل های آهنی بودند، پروفیل هایی که وزن بسیار سنگینی داشتند و بعد از نصب در مدت زمان کوتاهی در برابر عوامل محیطی به خصوص رطوبت واکنش نشان می دادند و دچار خوردگی و زنگ زدگی می شدند. تمامی معایب پروفیل های آهنی، باعث تولید و ایجاد پروفیل هایی از جنس آلومینیوم شد.

تولید پروفیل آلومینیوم

زمانی که آلومینیوم کشف شد و طی سالیان متمادی آزمون و خطا به ویژگی ها و کاربردهای فوق العاده این فلز با ارزش پی برده شد انواع مختلفی از مقاطع به صورت ورق، شیت، پروفیل، میلگرد، قوطی و … جایگزین مقاطع از جنس های دیگر شد که در عین حال اینکه قیمت بسیار پایین در تولید داشتند، طول عمر بسیار بالایی نیز دارا بودند.
پروفیل که به اشکال مختلف تولید با به کارگیری ماده اولیه ای به نام بیلت های آلومینیوم و در قالب های اکستروژنی تولید و عرضه می شوند. استفاده از قالب اکستروژن روش جدیدی جهت تولید می باشد زیرا قالب های اکستروژنی نسبت به قالب های قدیمی در چندین مرحله قابل استفاده هستند و کیفیت و شکل پروفیل های ساخته شده از این روش بسیار بهتر از روش های قدیمی می باشد.
یکی دیگر از مزیت های قالب های اکستروژن در این است که تولیدکنندگان می توانند بر اساس نیاز خریدار و با استفاده از نرم افزارهای کامپیوتری، قالب مورد نظر را طراحی و آن را در کوتاه ترین زمان ممکن بسازند.

پروفیل درب و پنجره لورنزو

بیشترین کاربرد انواع پروفیل های آلومینیومی در تولید قالب و پروفیل درب و پنجره به ویژه درب و پنجره های دوجداره می باشد.
یکی از برندهای معروف در تولید پروفیل آلومینیوم، لورنزو می باشد. برندی اروپایی که انواع پروفیل های درب و پنجره، پروفیل های صنعتی، اختصاصی و شیاردار را تولید و به بازارهای جهانی عرضه می کند.
این برند در ایران نیز فروش بسیار مناسبی دارد و بیشترین تقاضا برای خرید پروفیل آلومینیوم لورنزو، متعلق به پروفیل های درب و پنجره دوجداره می باشد.

قیمت پروفیل آلومینیوم لورنزو

پروفیل درب و پنجره لورنزو دارای قیمت ها مشخص شده ای در نمایندگی ها می باشند. این پروفیل های وارداتی از کشور ترکیه می باشد که جهت بهره مند از قیمت مناسب تنها باید از نمایندگی ها معتبر فروش پروفیل ها را تهیه نمایید. در بازار فروشندگان بسیاری مشغول به فروش انواع پروفیل های برند لورنزو می باشند اما هر کدام با توجه به منطقه ای که در آن مستقر هستند یا میزان خرید، قیمت پروفیل آلومینیوم را متفاوت اعلام می کنند که اغلب غیر واقعی و گران تر از قیمت نمایندگی ها می باشد.
منبع: آهن و آلومینویم