لیست قیمت پروفیل آلومینیوم در بازار

قیمت پروفیل آلومینیوم تحت تاثیر عوامل زیادی قابل تغییر است که آشنایی با این عوامل کمک زیادی در معاملات خواهد کرد. جهت اطلاع از لیست قیمت در بازار معاملات به ویژه بازار شهرهایی مانند تهران باید به صورت روزانه با فروشندگان در ارتباط باشید.
آلومینیوم، فلزی گرانبها که راه زیادی را در طول تاریخ علم پیموده تا امروز به این شکل خالص و کارآمد از کوره های ذوب بیرون آمده، شکل داده شده و در زندگی انسان مشارکت دارد. به دلیل ویژگی های شیمیایی خاص آن، ذوب آن کاری بسیار دشوار بوده و با تلاش های بسیار و آزمون و خطاهای دانشمندان زیادی، سرانجام امکان ذوب و جداسازی آن از سنگ معدن آلومینیوم امکان پذیر شده است.

پروفیل چیست؟

پروفیل قطعه ای است با شکل هندسی خاص و مقطع ثابت. شکل هندسی پروفیل ها و سطح مقطع آن ها نسبت به محیط آن به شکلی طراحی و ساخته می شود که استحکام و پایداری این قطعات را تنظیم می کند. به دلیل استحکام و کارایی آن هاست که پروفیل ها در بخش های گوناگون صنعت، ساختمان سازی، در انواع علوم مختلف با هدف های متفاوت کاربرد دارد.
امروزه پروفیل های آلومینیومی با نام های مختلف مانند پروفیل دوجداره، پروفیل آجدار، پروفیل آلیاژی، پروفیل صنعتی و پروفیل شیاردار دنیای ساخت و سازهای صنعتی و ساختمانی را احاطه کرده اند و حتی برای ساختن پارتیشن ها و تقسیم بندی اتاق ها آنها را به کار می برند.
فراوانی و تنوع بی بدیل پروفیل های آلومینیومی باعث شده است که اطلاع از لیست قیمت پروفیل کار دشواری باشد. حتی فروشندگان و نمایندگی ها نیز تنها در مورد پروفیل هایی که می فروشند اطلاع دارند یا تنها قیمت چند برند خاص در بازار را دارند و از تمامی آنها اطاع کاملی در دست نخواهند داشت.
جهت اطلاع از قمیت پروفیل آلومینیوم در بازار باید به بازارهایی مانند پامنار یا قلعه مرغی تهران مراجعه کنید یا در صورت عدم دسترسی به این بازارها با نمایندگی های فروش هر برند در تماس باشید و اطلاعات تخصصی و مشاوره ای را از آنها جویا شوید.
منبع: آهن و آلومینویم