نمایندگی خرید پروفیل آلومینیوم پنجره

پروفیل پنجره از جنس آلومینیوم چه ویژگی هایی دارد که امروزه اغلب طراحان و شرکت های اجرا کننده آنها را جایگزین مناسبی برای پروفیل های آهنی می دانند؟ آیا در تمام شهرهای ایران نمایندگی خرید و فروش آنها فعالیت می کنند؟
پروفیل های آلومینیومی مقاطعی توخالی از جنس آلومینیوم هستند که علی رغم وزن سبک از استحکام بسیار بالایی برخوردار بوده، بر خلاف آهن، به سختی با اکسیژن ترکیب شده و در اثر زنگ زدن عمر آن کوتاه نمی شود و به آسانی قابل بازیافت هستند.
پروفیل قطعات فلزی با مقطع ثابت در واحد طول است. کاربرد اصلی پروفیل ها در ساخت در و پنجره و صنایع ساختمان سازی است.

کاربرد پروفیل آلومینیوم در صنایع مختلف

پروفیل آلومینیوم محصولی است که کاربردهای بسیار فراوانی در انواع صنایع مختلف، صنعت الکترونیک، کشاورزی، صنایع تهویه، صنایع برودتی و حرارتی، صنعت حمل و نقل، بسته بندی، صنایع غذایی، ساختمان سازی و … دارد.
به منظور ساخت پروفیل های مختلف آلومینیوم، گروه های طراحی و ساخت معمولا با در نظر گرفتن نیاز بازار، موارد سفارش شده توسط مشتریان و نیاز صنایع مختلف، پروفیل های مورد نظر را طراحی کرده، نمونه های طراحی شده و ساخته شده را به مشتریان، سفارش دهندگان و بخش های مختلف بازار عرضه کرده و در صورت تایید مصرف کننده آن را به تولید انبوه می رساند. بیشترین پروفیل های تولید شده در تمام دنیا برای ساخت و نصب درب و پنجره های آلومینیومی به کار می روند، درب و پنجره هایی که امروزه جایگزین مدل های قدیمی شده اند و با کمک در عدم هدر رفتن و اتلاف انرژی دنیای درب و پنجره را متحول و دگرگون ساخته اند.

انواع پروفیل های مختلف آلومینیومی برای پنجره

پروفیل آلومینیومی کرتین وال، فریم لس، پروفیل آلومینیومی شیاردار، کشویی، کشویی رنگی، لولایی، آنادایز و پروفیل های ساخته شده جهت توری پلیسه.
پروفیل آلومینیومی ترمال بریک، یکی از بهترین راه حل های موجود برای صرفه جویی در مصرف انرژی در ساختمان است. این پروفیل تبادل حرارتی درون ساختمان با محیط بیرون را به صفر رسانیده و از سویی نیاز بیشتر به مصرف انرژی جهت حفظ هوای مطبوع داخل ساختمان را مرتفع می سازد.
پروفیل های توری پلیسه که به شکل کشویی و ثابت به کار می روند، جهت نگه داشتن توری های محافظ، در قاب پنجره جاگرفته و از پاکیزگی محیط داخل ساختمان محافظت می کند. انواع دیگر پروفیل آلومینیوم پنجره هر کدام از مزایای بسیاری جهت کاربرد در پنجره های ساختمان برخوردارند.

عرضه انواع پروفیل از طریق نمایندگی

نمایندگی خرید انواع پروفیل آلومینیوم نه تنها در تهران که در تمام شهرستان های کشور انواع پروفیل پنجره تولید داخل و وارداتی را با بهترین قیمت ها عرضه می دارند. اگر به دنبال خرید پروفیل آلومینیوم به صورت عمده یا متری در تهران هستید، خرید از فروشندگان بازار پامنار و قلعه مرغی انتخاب مناسبی است زیرا در آنجا جدیدترین و متنوع ترین پروفیل ها عرضه می شوند.
منبع: آهن و آلومینویم