نمایندگی پخش انواع پروفیل آلومینیوم صنعتی

انواع پروفیل های آلومینیوم صنعتی در چه صنایعی به کار برده می شوند؟ آیا در نمایندگی های توزیع و پخش آنها، انوع پروفیل ها را با قیمت ارزان و مناسب ارائه می دهند؟
پروفیل ها مقاطعی هستند با شکل های مربع و مستطیل یا Z شکل که به دو صورت تو پر و تو خالی جهت مصارف صنعتی و ساختمانی تولید می شوند. البته قبل از تولید و استفاده از پروفیل های آلومینیومی انواع پروفیل از جنس آهن به ویژه برای ساخت درب و پنجره ها به کار می رفت که امروزه نمونه های آلومینیومی در طیف وسیعی جایگزین آنها شده اند.

اسامی انواع پروفیل آلومینیوم

در بازار ایران بیشترین پروفیل هایی که خرید و فروش می شوند عبارتند از:

  • پروفیل های ترمال بریک
  • پروفیل اختصاصی
  • پروفیل ساده آلومینیوم
  • پروفیل شیاردار صنعتی
  • پروفیل آنادایز
  • پروفیل برند لورنزو
  • پروفیل های ساخت کشور چین و اروپایی
همانگونه که ملاحظه می کنید تنوع پروفیل های تولیدی و عرضه شده به بازار بسیار گسترده می باشد و دلیل این امر را می توان در قابلیت های فلز آلومینیوم نسبت به دیگر فلزها جستجو نمود.
قابلیت ها و ویژگی هایی مانند وزن سبک، قیمت مناسب، استحکام پروفیل ها، قابلیت شکل گیری و آلیاژهای مختلف این فلز اشاره نمود.

پروفیل صنعتی چسیت؟

مقاطی به شکل تو خالی که اغلب به صورت شیاردارد یا سوراخ دار تولید می شوند و به علت نوع آلیاژ بکار رفته در تولید آنها از استحکام و مقاومت بسیار بالایی در برابر عواملی محیطی یا هر گونه فشار برخوردار هستند.
پروفیل آلومینیوم صنعتی را به علت نوع کاربرد که اغلب در صنایع سنگین مورد استفاده قرار می گیرد، پروفیل مهندسی نیز می نامند.
به طور کلی می توان گفت که پروفیل های مربع و مستطیل شکلی که دارای مقاطع بزرگی هستند، پروفیل های صنعتی نام دارند، سایز پروفیل مربعی شکل بین 60*60 تا 270*270 میلیمتر مربع است و پروفیل های مستطیلی شکل دارای اندازه هایی بین 40*100 تا 135*300 میلیمتر دارند.
بیشترین کاربرد انواع این پروفیل ها در صنایع خودروسازی، ساخت نفت کش ها، دستگاه های بزرگ صنعتی و شاسی تریلی ها است.

فروش پروفیل آلومینیوم صنعتی

در ایران انوع پروفیل ها تولید داخل و وارداتی در بازارهای آلومینیوم مانند بازار بزرگ پامنار و قلعه مرغی تهران عرضه می شوند، پروفیل هایی با کیفیت و کاربردهای متفاوت که از قیمت های رقابتی ویژه ای نیز برخوردار هستند.
به این معنی که نمایندگی پروفیل آلومینیوم در این بازارها اغلب قیمت های پایین تری را ارائه می دهند و شما به راحتی و اطمینان خاطر از نظر کیفیت پروفیل ها می توانید آنها را خریداری نمایید.

منبع: آهن و آلومینویم