کارخانه پروفیل آلومینیوم سنگین + تولید پخش عرضه

کارخانه های پروفیل آلومینیوم سنگین درصدد تولید و پخش پروفیل آلومینیوم سنگین برای بی نیاز کردن بازار داخلی به این کالا هستند.پروفیل آلومینیوم سنگین، یکی از متریال مهم در صنعت تولید درب و پنجره است و یکی از مهم ترین ملزومات در حفظ ایمنی خانه از خطرات طبیعی و غیر طبیعی است؛ از جمله سرقت، طوفان‌های شدید و حفظ انرژی های مختلف در خانه چون انرژی گرمایی می باشد، با توجه به این نکات درب و پنجره آلومینیومی ریلی از جمله با کیفیت ترین انواع درب و پنجره با استفاده آسان از آن است که مراکز خرید پروفیل، درصدد فروش آن با کیفیت حداکثری در سراسر کشور می باشند.

کارخانه پروفیل آلومینیوم سنگین + تولید پخش عرضه

پروفیل آلومینیوم سنگین

پروفیل آلومینیوم سنگین پروفیل آلومینیوم سنگین بهترین گزینه برای تولید درب و پنجره و بسیاری از ملزومات مورد نیاز از این کالای صنعتی است، مهم ترین دلیل استفاده از پروفیل آلومینیوم ، وزن سبک آن و در عین حال عدم خوردگی و زنگ زدگی پایین آن است که این موضوع باعث افزایش طول عمر آن ها و در نتیجه یک نگاه مثبت اقتصادی به این نوع آلیاژ فلزی و کالای تولیدی از آن، یعنی پروفیل آلومینیومی است.

پروفیل آلومینیوم از جمله متریال و آلیاژی است که درصد کمی از آلومینیوم برای افزایش مقاومت آن استفاده شده است. همان طور که می دانید، گالوانیزه کردن فلزاتی که درصد خورندگی بالایی دارند، باعث شده، مقاومت و دوام بالای آن فلزات افزایش یابد.

. در تولید درب و پنجره اغلب از متریالی همچون فولاد، آهن و آلومینیوم استفاده می شود که میزان زنگ زدگی و خوردگی آن بالا می باشد، اما این فلزات از دوام و سختی بالایی برخوردار است که آن را گزینه مناسب برای تولید انواع درب و پنجره می کند.

نکته اساسی برای جلوگیری از زنگ زدگی و در نتیجه دوام بالای این جنس فلزات در و پنجره، استفاده از روش گالوانیزه کردن است. روش گالوانیزه به این طریق می باشد که از یک فلز با درصد زنگ زدگی و خوردگی صفر، به روی فلزاتی چون فولاد و آهن استفاده می شود، در اکثر موارد از فلز “روی” به عنوان پوشش محافظتی بر روی فلز پایه استفاده می شود؛ بعد از روکش روی، نوبت به جلا دهنده‌ ها با پایه روغنی می رسد، که زنگ زدگی فلز پروفیل درب و پنجره آلومینیوم سنگین را به صفر می رساند.

کارخانه پروفیل آلومینیوم سنگین

کارخانه پروفیل آلومینیوم سنگین همان طور که می دانید کشور ایران در زمینه ی تولید انواع محصولات فلزی و آلیاژ فلزی بسیار فعال می باشد با توجه به موضوع بحث در ادامه به کارخانه های تولید کننده پروفیل آلومینیوم سنگین اشاره می شود:

  • کارخانه کیان پرشیا پروفیل: این کارخانه گرچه عمر خط تولید آن از ۲۰ سال بیشتر نمی باشد، اما کیفیت پروفیل های تولیدی این کارخانه در کمترین زمان، آن را در سطح کشور شناخته شده کرده است ، این کارخانه در تهران قرار دارد.
  • کارخانه پروفیل پارس: این کارخانه پروفیل سازی جز قدیمی ترین کارخانه ها در سطح کشور است که از همان ابتدا دارای محصولات بی نظیر پروفیلی از نظر کیفیت بود، این کارخانه علاوه بر تامین نیاز بازار داخلی، بخشی از محصولات خود را به کشورهای متقاضی صادر می کند.

از جمله دیگر کارخانه ها:

  • کارخانه پروفیل آپادانا اصفهان
  • شرکت پروفیل پارس تهران
  • کارخانه پروفیل نیکان
  • کارخانه پروفیل صدرا

تولید پروفیل آلومینیوم

تولید پروفیل آلومینیوم همان طور که می دانید در تولید بسیاری از کالاهای صنعتی چندین روش مرسوم وجود دارد که این روش ها می تواند منسوخ شده و قدیمی باشند یا روش نوین و پیشرفته و بروز تر از تولید انواع محصولات صنعتی باشند؛ با توجه به این موضوع در ادامه به چگونگی تولید پروفیل آلومینیوم پرداخته می شود.

همان طور که گفته شد پروفیل های آلومینیومی بیشتر در تولید درب و پنجره استفاده می شود، پس این نوع پروفیل ها باید از کیفیت و مقاومت بالایی برخوردار باشند.

قدم اول در تولید پروفیل های آلومینیوم تولید میلگرد ها و بیلت های آلومینیومی هستند، درواقع این میلگرد های آلومینیومی که بیشتر با نام تخصصی بیلت شناخته می شود، مواد اولیه تولید پروفیل آلومینیوم هستند، تولید این بلت ها در کارخانه های ذوبی و تولید کنندگان آلیاژ های فلزی به دست می آید.

روش نوین و انروزی در تولید پرفیل روش اکستروژن است که در این روش بیلت های آلومینیوم با استفاده از دستگاه های ویژه به صورت پروفیل های شناخته شده قالب گیری می شود، در واقع عمده کاری که این نوع دستگاه برای تولید پروفیل به کار می گیرد فشار بر روی بیلت های آلومینیونی است که این روش به دو روش سرد و گرم انجام می گیرد، شایان ذکر است که در روش حرارتی یا گرم باید بلیت های آلومینیومی قبل قالب گیری توسط این دستگاه حرار و دمای آن ها بالا رود ، تا کار قالب گیری به سهولت انجام گیرد‌.

بعد از طی این مراحل، تولید اولیه پروفیل آلومینیومی به پایین رسیده است و این پروفیل ها به بخش عملیات رو کاری که یا همان سطحی هدایت می شوند، در اینجا پرفیل ها با رنگ های ضد زنگ رنگاری شده و روغن های جلا دهنده که به رنگ های جلا دهنده هم مرسوم هستند روی آن ها کشیده می شود، که این رنگ بی رنگ جلادهنده علاوه بر افزایش مقاومت پروفیل در مقابل خوردگی، زیبایی کار را نیز افزایش می دهد.

پخش و عرضه پروفیل آلومینیوم

پخش و عرضه پروفیل آلومینیوم پخش و عرضه پروفیل آلومینیوم توسط مراکز معتبر در سراسر ایران انجام می شود، مجموعه ما نیز یکی از شناخته ترین مراکز در عرصه پخش و عرضه پروفیل به تمام نقاط ایران با بهترین کیفیت و مناسب ترین قیمت می باشد

.امروزه پیشرفت عرصه صنعت تولید پروفیل که در تولید بسیاری از درب و پنجره های آپارتمان های مسکونی و اداری مختلف، کاربرد دارد باعث شده، نیاز به تولید آن با کیفیت حداکثری، تولید کنندگان را به تولید با کیفیت تر و انبوه تر این محصولات وا دارد؛ از این رو این مرکز یکی از پخش کنندگان و مرکز پخش درب و پنجره پروفیل آلومینیوم خارجی می باشد که همواره در تلاش است با عرضه انواع پروفیل، با بهترین مواد اولیه و از معتبر ترین برندها تولید شده و صد البته، قیمت پروفیل آلومینیوم خام نیز به صورت مقرون به صرفه باشد تا همواره رضایت مشتری را جلب نماید.

بازار عرضه درب و پنجره پروفیل عمده، با توجه به مصرف بالای آن در انواع محیط ها از رونق و فروش خوبی برخوردار است؛ اما باید در نظر داشت این مجموعه هیچوقت کیفیت محصولات خود را به سطح پایین نمی آورد و این یک دلگرمی و اعتماد و اطمینان برای خریدار خواهد بود.