گلابی سیبری اصفهان زخم معده را درمان می کند

درختان گلابی سیبری اصفهان چیزهای خوبی برایشان دارند. اول گلابی کسی که گلابی را دوست ندارد ثانیاً در بهار آنها با شکوفه های سفید پوشیده می شوند. ثالثاً برگهای آنها در پاییز زرد نمی شود. رنگ ها از نارنجی تیره تا قرمز تیره متغیر است.

مانند سیب، به بیش از یک عدد نیاز دارید. برای تهیه گلابی یک جفت گلابی لازم است. به من گفته می شود که گلابی های معمولی خواربار فروشی در حالی چیده می شوند که هنوز کمی سبز هستند.

اگر منتظر بمانید تا روی درخت رسیده به نظر برسند، درون آنها چوبی است. با این حال من یکی از این گلابی های عربی را درست کنار درخت داشتم. بزرگ نبود ولی طعم بهشتی داشت.

گلابی

گلابی در خاک های قلیایی ما تمایل به کلریزیس (برگ های زرد) دارد1/3 تا 1/2 پیت ماس را در زمینی که سوراخ را با آن پر می کنید بکارید. 1 پوند گلوله های گوگرد کشاورزی را در هر یارد مربع به مدت 4 فوت فراتر از خط قطره ای اضافه کنید.

زمانی که PH از 7.0 بالاتر رفت این کار را تکرار کنید. (شما به یک کیت آزمایش خاک نیاز دارید) اگر درخت شما سبز زرد شد، سولفات آلومینیوم و آب را به آن اضافه کنید. فقط یک ماه دوام می آورد.

اما زمانی که گوگرد شروع به کار می کند، برای شما زمان می برد. دانه آپاچی حاوی گوگرد کشاورزی و همچنین سولفات آلومینیوم است. تعاونی مزرعه محلی شما نیز ممکن است آن را داشته باشد.

 

این درخت وحشی است که به عنوان پایه گلابی مقاوم در چمنزار استفاده می شود. میوه تولید می کند، اما آنها تکه های ماسه سنگی با طعم گلابی هستند.